#insideandout ομορφιά
Η νέα μεγάλη διεθνής καμπάνια της Intimissimi #Insideandout έγινε σε συνεργασία με το διάσημο φωτογράφο Mario Testino και είναι εντελώς διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη καμπάνια εσωρούχων.
To brand επέλεξε 4 δυναμικές κι επιτυχημένες γυναίκες: το μοντέλο και μούσα της intimissimi επί σειρά ετών Irina Shayk, την τενίστρια Ana Ivanovic, τη σεφ–συγγραφέα κι επιχειρηματία Ella Mills και την ηθοποιό Dakota Johnson.
Η Intimissimi πιστεύει ότι το στυλ που υιοθετεί μία γυναίκα αντανακλά τη μοναδική προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής της. Η συγκεκριμένη καμπάνια εκφράζει αυτή την αλήθεια με μία φρέσκια, διαφορετική προσέγγιση: Χωρίς να δείχνει καθόλου τις πρωταγωνίστριες να φοράνε εσώρουχα. Το ζητούμενο είναι να κοιτάξουμε αυτές τις απίστευτες γυναίκες πέρα από την επιφάνεια της εικόνας τους και να κάνουμε focus στους προσωπικούς θριάμβους και τα επιτεύγματά τους. Η Intimissimi πιστεύει ότι η ομορφιά στην πραγματικότητα πηγάζει από την εσωτερική δύναμη και το χαρακτήρα της γυναίκας.
Αυτές οι τέσσερις γυναίκες μας πάνε πέρα από τη σεξουαλικότητα και την επιθυμία που συνήθως συνδέεται με τη διαφήμιση εσωρούχων. Η συγκεκριμένη καμπάνια επικεντρώνεται στη δύναμη, τη φιλοδοξία, την ακεραιότητα των πρωταγωνιστριών, στην αληθινή καθημερινότητά τους. Σε αξίες που συμπυκνώνει με ιδανικό τρόπο το νέο διαφημιστικό πνεύμα της Intimissimi, γιορτάζοντας τη γυναίκα #insideandout.