Η 25η επέτειος για την Εκστρατεία της Estée Lauder
H Estée Lauder μέσα από την Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, μας θυμίζει για 25η χρονιά τη σημαντικότητα της πρόληψης και της προσφοράς. Τιμά το όραμα της Evelyn H.Lauder και στην Ελλάδα παρουσιάζει την καμπάνια ευαισθητοποίησης με την Ελένη Μεναγάκη και τον Dukas που υπογράφει για μία ακόμη χρονιά το ροζ βραχιόλι.
Πίσω στο χρόνο
Η οραματίστρια Evelyn H. Lauder διαπίστωσε πως οι γυναίκες τότε πέθαιναν από τη συγκεκριμένη νόσο και κανείς δεν μιλούσε γι’ αυτό. Καθώς η έλλειψη επίγνωσης, χρηματοδότησης, αλλά και των πόρων που απαιτούνται για να ξεπεραστεί αυτή η ασθένεια την προβλημάτισαν, η Evelyn αποφάσισε να κάνει κάτι γι ‘αυτό. Και έτσι συν-δημιούργησε τη ροζ κορδέλα… τα υπόλοιπα έχουν γράψει ιστορία!
Η Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού των εταιριών Estée Lauder ξεκίνησε το 1992, οπότε και άρχισε να διανέμει την χαρακτηριστική ροζ κορδέλα (που δημιούργησε η Evelyn μαζί με την Alexandra Penney -πρώην αρχισυντάκτρια του περιοδικού SELF-) μέσα από τα stand των μαρκών της εταιρίας σε όλο τον κόσμο. Ένα χρόνο αργότερα, ιδρύθηκε το Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, για τη άντληση χρηματοδότησης η οποία θα αφορούσε αποκλειστικά την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού.
Έτσι ένα κίνημα ξεκίνησε, φέρνοντας κοντά τους εργαζόμενους στην εταιρία, τους πελάτες, τις γυναίκες, τους ερευνητές, τους ηγέτες ανά τον κόσμο, αλλά και τους ανθρώπους που είχε προσβάλει η ασθένεια για να βοηθήσουν στην εξεύρεση μιας θεραπείας.
Φέτος στην 25η επέτειο της Εκστρατείας, η κληρονομιά της Evelyn και το πρωτοποριακό της όραμα τιμάται μέσα από εκδηλώσεις και ενέργειες ανά τον κόσμο. Μέσω της ακλόνητης υποστήριξής στη χρηματοδότηση της έρευνας για τον καρκίνο του μαστού, της εκπαίδευσης και των ιατρικών υπηρεσιών, η παγκόσμια δέσμευση της εταιρείας Estée Lauder είναι ισχυρότερη από ποτέ. Και στόχος είναι να δώσουμε ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού.
Αναμνηστικό κέρμα με το σήμα του Pink Ribbon
Προς τιμήν της 25ης Επετείου το Γαλλικό Μη Κερδοσκοπικό Ίδρυμα, Le Cancer du Sein, Parlons-en!, συνεργάστηκε με το French Monnaie de Paris, για να δημιουργήσουν ένα περιορισμένης έκδοσης αναμνηστικό κέρμα ευρώ των 2 Ευρώ που θα διατεθεί στο κοινό στις 25 Σεπτεμβρίου στη Γαλλία, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, σε 10 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα από τα cancerdusein.org, monnaiedeparis.fr και τα ταχυδρομεία του Παρισιού. Δύο αναμνηστικά μοντέλα θα είναι ακόμα διαθέσιμα σε 10 Ευρώ και 20 Ευρώ σε ειδική συσκευασία; €2 από κάθε πώληση θα δωρίζεται στο Cancer du Sein, Parlons-en! για την επιχορήγηση ιατρικών ερευνών.
Ελένη Μενεγάκη
Για 5η χρονιά η πιο λαμπερή Ελληνίδα παρουσιάστρια συμμετέχει στην καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estée Lauder, φορώντας το συλλεκτικό ροζ βραχιόλι, από του οποίου την πώληση τα έσοδα διατίθενται κάθε χρόνο στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών για τον Καρκίνο Μαστού ‘’ Άλμα Ζωής’’. Όπως λέει η ίδια, «κάθε χρόνο, η ανταπόκριση του κόσμου είναι τόσο συγκινητική που δε θα μπορούσα να μην συμμετέχω για μία ακόμα φορά. Η καμπάνια έχει καταφέρει να ευαισθητοποιήσει έναν μεγάλο αριθμό γυναικών να ασχοληθούν με την υγεία τους και να ενημερωθούν για πώς μπορούν να προστατευθούν. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου τα ποσοστά της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού είναι πολύ χαμηλά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, η εκστρατεία της Estée Lauder Companies αποτελεί μια σταθερή καμπάνια ενημέρωσης του κοινού ότι η «έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές» και αποτελεί έναν επιβεβαιωμένο τρόπο προστασίας από την ασθένεια».
Αυτό που προτείνει η Ελένη Μενεγάκη και το τηρεί και η ίδια είναι κάθε χρόνο η ημέρα των γενεθλίων μας να γίνει η ημέρα που είτε κάνουμε τον προληπτικό μας έλεγχο, είτε κλείνουμε το ραντεβού μας με το γιατρό μας. Είναι το δώρο που κάνει και η ίδια στον εαυτό της!
Μαζί με το Άλμα Ζωής και την Estée Lauder υπενθυμίζει σε όλες τις γυναίκες 3 απλές συμβουλές που όταν τηρούνται σώζουν ζωές: μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και αυτοεξέταση.
Μάλιστα για την συνεισφορά της, η Ελένη Μενεγάκη βραβεύτηκε από τον Leonard Lauder, Επίτιμο Πρόεδρο των Estée Lauder Companies, γιο της Estée Lauder και σύζυγο της Evelyn Lauder, ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα την 1η Σεπτεμβρίου και επισκέφθηκε καταστήματα των μαρκών της εταιρίας στην Αθήνα μεταδίδοντας συμβουλές από τη μοναδική του εμπειρία στο προσωπικό της Estée Lauder Companies στην Ελλάδα.
Dukas
Το ροζ βραχιόλι έχει και φέτος την υπογραφή του γνωστού σχεδιαστή. Για το 2017 το βραχιόλι αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας και απεικονίζει 3-D αλυσίδα. Στην άκρη του δερμάτινης αλυσίδας υπάρχει διακοσμητικό μέταλλο-κούμπωμα επιχρυσωμένο σε απόχρωση light gold. Στο μέταλλο είναι χαραγμένο το ροζ κορδελάκι. Πηγή έμπνευση φέτος ήταν το Παγκόσμιο μοτό της Εκστρατείας “Ας δώσουμε ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού’’. Οι κρίκοι της αλυσίδας συμβολίζουν την δυνατότητα που έχουμε όλοι μαζί και ο καθένας με τον τρόπο του να γίνουμε ένα και να δώσουμε ένα τέλος στην νόσο αυτή.
O Dukas είχε την ευκαιρία να συναντήσει την Evelyn H.Lauder το 2011 στο Memorial Hospital. Όπως αναφέρει πρόκειται για μία πολύ ιδιαίτερη προσωπικότητα που τον έπεισε για τον όραμά της να προσφέρει στις γυναίκες που ζουν την εμπειρία του καρκίνου του μαστού καλύτερη ζωή μέσα από τη γνώση και την φροντίδα του σώματός τους. Η πρώτη της ενέργεια ήταν να τον ξεναγήσει στην ειδική πτέρυγα που δημιούργησε εκεί η ίδια, για να διαπιστώσει και εκείνος τη δυνατότητα που είχαν οι γυναίκες να κάνουν τις θεραπείες τους σε έναν χώρο υψηλής αισθητικής.
Το Pink Ribbon Bracelet του 2017 θα κυκλοφορήσει περίπου στις 20 Σεπτεμβρίου και θα διατίθεται σε όλα τα σημεία πώλησης Estée Lauder, αλλά και στα φαρμακεία μέσω του δικτύου της Darphin. Η τιμή του είναι 10,50 ευρώ και τα έσοδα από τις πωλήσεις του διατίθενται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Άλμα Ζωής στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα
MORE INFO
Η συνέχεια… μέσω της δέσμευσης των εταιρειών Estée Lauder :
- Η ροζ κορδέλα είναι πλέον πανταχού παρούσα – συνώνυμη με την υγεία του μαστού • Έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 70 εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση της παγκόσμιας έρευνας, της εκπαίδευσης και των ιατρικών υπηρεσιών • 225 επιχορηγήσεις ιατρικής έρευνας χρηματοδοτήθηκαν μέσω του BCRF (56 εκατομμύρια δολάρια από τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια) που αντιστοιχούσαν σε 1.120.000 ώρες έρευνας
- Η έρευνα και η πρόοδος ενάντια στον καρκίνο του μαστού επιταχύνθηκαν – σώζοντας ζωές και βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής.
- 150 εκατομμύρια ροζ κορδέλες έχουν διανεμηθεί παγκοσμίως μέσω των stand ομορφιάς των μαρκών της εταιρίας παγκοσμίως
- Περισσότεροι από 1.000 φωταγωγήσεις έχουν γίνει σε όλο τον κόσμο για να ευαισθητοποιήσουν για τον καρκίνο του μαστού και να τιμήσουν εκείνους που τους άγγιξε η ασθένεια • Η Εθνική Ημέρα Μαστογραφίας καθιερώθηκε την τρίτη Παρασκευή κάθε Οκτωβρίου • Η εκστρατεία συνεχίζει να επεκτείνεται – τώρα είναι ενεργή σε περισσότερες από 70 χώρες – και συνδέεται με περισσότερες από 60 οργανώσεις για τον καρκίνου του μαστού σε όλο τον κόσμο • 46.000 εργαζόμενοι της εταιρίας κινητοποιούνται παγκοσμίως • 15 μάρκες της εταιρίας υποστηρίζουν τις ενέργειες συγκέντρωσης πόρων της Εκστρατείας • Συνεχίζουμε να αντλούμε εκατομμύρια δολάρια μέσω της Εκστρατείας και προετοιμαζόμαστε για το μεγαλύτερο ετήσιο στόχο συγκέντρωσης πόρων ύψους $ 8 εκατομμυρίων
Η επίδρασή της Εκστρατείας στην θνησιμότητα και στην βελτίωση της ποιότητας ζωής
Το BCRF είναι η μεγαλύτερη μη κερδοσκοπική οργάνωση για τον καρκίνο του μαστού στις Η.Π.Α. αφοσιωμένη στην εξάλειψη του καρκίνου του μαστού, υποσχόμενη για την πιο ελπιδοφόρα έρευνα στον κόσμο. Ενώ έχει γίνει μεγάλη πρόοδος στην έρευνα, τη θεραπεία και τη φροντίδα, εκτιμάται ότι μία γυναίκα στις Η.Π.Α. διαγιγνώσκεται με καρκίνο του μαστού κάθε δύο λεπτά. (Πηγή: American Cancer Society)
Το διάστημα που η Estée Lauder Companies χρηματοδοτεί πρωτοποριακή έρευνα μέσω του BCRF, έχει σημειωθεί τεράστια πρόοδος:
- Τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού μειώθηκαν κατά 38% τα τελευταία είκοσι χρόνια. • Τα ποσοστά επιβίωσης των τελευταίων πέντε ετών είναι μεγαλύτερα από 90% όταν ο καρκίνος του μαστού διαγιγνώσκεται εγκαίρως. • Οι θεραπείες προσαρμόζονται στον τύπο καρκίνου του μαστού ενός ατόμου, επειδή τώρα γνωρίζουμε ότι ο καρκίνος του μαστού δεν είναι μια ασθένεια, αλλά πολλοί διαφορετικοί τύποι ασθένειας • Η χειρουργική επέμβαση δεν είναι τόσο επεμβατική, και σήμερα οι περισσότερες γυναίκες μπορούν να υποβληθούν σε αφαίρεση όγκου και όχι σε πλήρη αφαίρεση του μαστού (μαστεκτομή