Η νέα καμπάνια της Kering για την εξάλειψη της gender-based βίας #ICouldHaveBeen
Το ίδρυμα Kering ξεκίνησε μια νέα ψηφιακή εκστρατεία για την ετήσια White Ribbon πρωτοβουλία για την εξάλειψη της βίας λόγω φύλου, θέμα που εξακολουθεί να πλήττει ένα στα τρία κορίτσια και γυναίκες παγκοσμίως.
Ο Alessandro Michele, η Stella McCartney η Salma Hayek και ο Christopher Kane συγκαταλέγονται σε αυτούς που συμμετέχουν σε αυτή την ισχυρή νέα καμπάνια της Kering με στόχο τον τερματισμό της βίας κατά των γυναικών.
Η ιδέα είναι να βοηθήσει το κοινό να φανταστεί τη ζωή του ως «εκείνης» – της μίας στις τρεις γυναίκες που πέφτουν θύματα βίας.
Βασισμένη γύρω από μια ψηφιακή κίνηση, την#ICouldHaveBeen, η πρωτοβουλία αυτή ζητά από τους άνδρες να πουν πως θα ονομάζονταν εάν είχαν γεννηθεί κορίτσια – ή, εναλλακτικά, να δώσουν το όνομα μιας γυναίκας συγγενή ή φίλης. Οι γυναίκες καλούνται να πάρουν το όνομά “her” ως κίνηση αλληλεγγύης.
Ο Michele, η McCartney και ο Kane, μαζί με τους Joseph Αltuzarra, Dennis Chan και Salma Hayek, κατευθύνουν την καμπάνια – η οποία έχει ως στόχο να επιστήσει την προσοχή στον υψηλότερο κίνδυνο που οι γυναίκες αντιμετωπίζουν – απλά επειδή γεννήθηκαν γυναίκες. Θα προστεθούν στην ομάδα σύντομα νέοι influencers που θα εμφανίζονται σε βίντεο που σχετίζονται με το project.