Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
Σε μία λαμπερή βραδιά στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών, πραγματοποιήθηκε η τρίτη τελετή απονομής των “Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών” από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα βράβευσε και φέτος σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφόρους κλάδους στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Η παρουσιάστρια της φετινής τελετής απονομής, Εύα Αντωνοπούλου, υποδέχτηκε σημαντικές παρουσίες του επιχειρηματικού κλάδου, που πρωταγωνίστησαν και πέτυχαν να προάγουν την καινοτομία και τη δυναμική της εξυπηρέτησης πελατών στον τομέα τους. Οι επιχειρήσεις διαγωνίστηκαν σε δέκα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών μέσα σε ένα πνεύμα υγιούς ανταγωνισμού. Αμέσως μετά το τέλος της απονομής των βραβείων, ακολούθησε cocktail στον προαύλιο χώρο του Κολλεγίου “Bookis Plaza”, όπου οι προσκεκλημένοι απόλαυσαν ποτά που προσέφερε η εταιρεία Diageo, ενώ το θεσμό στήριξε και η Coca Cola 3E, με την ευγενική παροχή των προϊόντων της. Η τρίτη τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθιερώνοντας το θεσμό που σκοπό έχει να προωθήσει την ευγενή άμιλλα, την προβολή νεωτεριστικών πρακτικών και την αναγνώριση αφοσιωμένων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών. Το βραβείο που παρέλαβαν οι νικητές φιλοτέχνησε για ακόμα μια χρονιά η Μιχαέλα Θεοδωράκου.