Επαναπροσδιόρισε το κλασικό
H Reebok επαναπροσδιορίζει το κλασικό μέσα από την καμπάνια "Always Classic"
Ένας ύμνος στην αυθεντικότητα ξεπηδά μέσα από τη νέα καμπάνια της Reebok στην οποία συμμετέχουν ανατρεπτικές προσωπικότητες και δημιουργοί από την παγκόσμια καλλιτεχνική σκηνή που τολμούν να αμφισβητήσουν το κατεστημένο και να δώσουν τον δικό τους ορισμό στην έννοια “κλασικός”.
Μέσα από την αντισυμβατική ματιά creators και style icons όπως η Gigi Hadid, η Ariana Grande, το hip-hop δίδυμο Rae Sremmurd, το top model Sharina Gutierrez, η τραγουδίστρια Teyana Taylor, ο ράπερ Lil Yachty, οι graffiti artists Felipe Pantone & Sany και η K-pop καλλιτέχνιδα Somi, η Reebok μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε εκ νέου τι σημαίνει να είσαι “Always Classic”. Κεντρική θέση στην καμπάνια έχουν τέσσερα εμβληματικά Reebok Classic παπούτσια· τα Freestyle Hi, τα Classic Leather, τα Club C και τα Workout Plus.
Τα πρόσωπα που συμμετέχουν στη διεθνή καμπάνια της Reebok επιλέγουν παπούτσια που αντικατοπτρίζουν τη μοναδικότητα του χαρακτήρα τους και του στιλ τους, δημιουργώντας μοναδικές ιστορίες που εξηγούν τι σημαίνει να είσαι πραγματικά «κλασικός».