Η Benetton και o “Unemployee of the year”
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Benetton προκαλεί και δημιουργεί εντυπώσεις με τις διαφημιστικές της καμπάνιες. Φέτος, μετά την άκρως επιτυχημένη περσινή καμπάνια που έδειχνε ηγέτες από όλο τον κόσμο να ανταλλάσσουν φιλιά, η εταιρεία Benetton αποφάσισε να προβάλει την εικόνα της μέσα από ένα πρωτότυπο concept. “Unemployee of the year” είναι ο τίτλος της και στις διαφημιστικές μακέτες δεν πρωταγωνιστούν μοντέλα, αλλά άνεργοι νέοι μεταξύ 18-30 ετών, διαφορετικών εθνικοτήτων. Τα ποσοστά της ανεργίας είναι μεγάλα παγκοσμίως, οι αριθμοί είναι σκληροί καθώς πάνω από 100.000 νέοι δεν μπορούν να εργαστούν και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους και έτσι η Benetton θέλει όχι μόνο να προβληματίσει, αλλά και να βοηθήσει πρακτικά μέσα από τον διαγωνισμό που πραγματοποιεί. Νέοι άνεργοι έως 30 ετών, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή και να παρουσιάσουν το δικό τους project και οι 100 καλύτερες ιδέες θα χρηματοδοτηθούν από το Unhate Foundation. Αν ανήκετε σε αυτούς οι δηλώσεις συμμετοχής είναι μέχρι τις 14 Οκτωβρίου.
http://unhate.benetton.com/unemployee-of-the-year/index1/index/en
Ραφαέλα Στεργίου