Το Άρωμα σαν Τέχνη
Ο όμιλος της Estée Lauder Hellas καλωσόρισε στην οικογένειά του τη μάρκα KILIAN, και γέμισε χαρά όσες τη λατρεύουν στη χώρα μας.
Σε ειδική εκδήλωση με την παρουσία του Σαράντη Τσιμιλίμη, Global Director of Education and Retail Strategy Development της μάρκας KILIAN, παρουσιάστηκε σε beauty editors και addicts το πολυτελές brand. Στο πλαίσιο της ομιλίας που παραχώρησε, ο κύριος Τσιμιλίμης ανέλαβε να μιλήσει για τη φιλοσοφία της μάρκας KILIAN, για τον ιδρυτή Kilian Hennessy, καθώς και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της υψηλής αρωματοποιίας.
Από την ίδρυσή του το 2007, το brand KILIAN εκπροσωπεί το χώρο των υπερπολυτελών αρωμάτων και φιλοδοξεί να επιτύχει μία τέλεια συμφωνία μεταξύ κομψότητας και ασυμβίβαστης πολυτέλειας. Με την παραδοχή «Το Άρωμα σαν Τέχνη», τα απροσδόκητα αρώματα αφηγούνται μία ολοκληρωμένη ιστορία ξυπνώντας τα συναισθήματα που εμπνέει ο τίτλος τους, όπως ένα λογοτεχνικό σενάριο.
Παράλληλα, κάθε υπερπολυτελές άρωμα KILIAN αποκτά μία ορατή υπόσταση, διεγείροντας τις αισθήσεις στο σύνολό τους. Από το μπουκάλι και το υλικό του μέχρι τις θήκες, τις κασετίνες και τα luxury clutches που συνοδεύουν τις συσκευασίες, το brand επισφραγίζει τη μετάβαση στο πραγματικό.