Fashion loves marketing
Οι ιθύνοντες νόες του marketing ξέρουν καλύτερα κι απ’ την αλφάβητο την αρχή ότι όσο πουλάει ένα φωτεινό αστέρι δεν πουλάει το καλύτερο προϊόν του κόσμου. Με αυτή την παραδοχή στη φαρέτρα τους, οι Οίκοι Μόδας ξεσκονίζουν τις croco ατζέντες τους, επιστρατεύουν νέας και παλιάς κοπής αστέρες και σερβίρουν στο καταναλωτικό κοινό δημιουργίες υψηλής ραπτικής και αξεσουάρ που φέρουν την exclusive signature του Star System και του Jet Set.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η Ευγενία Νιάρχου.
Μία χρυσή κληρονόμος για τη Missoni!
Η Ευγενία Νιάρχου εκτός από σχεδιάστρια κοσμημάτων, λάτρης της Ελλάδας και κόρη του εφοπλιστή Φίλιππου Νιάρχου, είναι μόνιμα βραβευμένο style icon, αφού βρίσκεται πάντα -μαζί και ο αδελφός της Σταύρος Νιάρχος- στη λίστα του περιοδικού VanityFair με τους πιο καλοντυμένους του κόσμου. Υπάρχει καλύτερη αφορμή για να της προτείνει ο ιταλικός οίκος Missoni να συμπρωταγωνιστήσει στην καμπάνια του μαζί με την επιστήθια φίλη της Τατιάνα Σάντο Ντομίνγκο, κόρη του επίσης πολυεκατομμυριούχου από την Κολομβία!
Κάτια Μηλιαράκη