BEAUTY & WELLNESS, DELUXE PINS
M.A.C: the brand we love!
Με μία άκρως ενδιαφέρουσα ιστορία που η αφετηρία της τοποθετείται στις αρχές της δεκαετίας του ’80, με μία πορεία που συνδυάζει τη μόδα, τον επαγγελματισμό, την καινοτομία και την εφευρετικότητα, με έντονη φιλανθρωπική δράση και σπουδαίες συνεργασίες, η M.A.C. έχει καταφέρει να κατακτήσει την κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας καλλυντικών, αλλά κυρίως τις καρδιές μας!
Μια φορά και έναν καιρό…
Όταν δύο κάτοικοι του Τορόντο, ο μακιγιέρ και φωτογράφος Frank Toskan και ο ιδιοκτήτης κομμωτηρίου, Frank Angelo, διέκριναν την ανάγκη για καλλυντικά τα οποία θα άντεχαν στα δυνατά φώτα που χρησιμοποιούνται στις φωτογραφήσεις, αποφάσισαν να υλοποιήσουν αμέσως τα σχέδιά τους. Έτσι το 1984 ίδρυσαν την M·A·C Cosmetics και ένα πραγματικά καινοτόμο brand μόλις είχε γεννηθεί!
Η πρώτη σειρά της M·A·C λανσαρίστηκε από έναν και μοναδικό πάγκο στο υπόγειο του καταστήματος Simpson’s, στο κέντρο του Τορόντο. Επαγγελματίες μακιγιέρ, ντυμένοι στο χαρακτηριστικό χρώμα της M·A·C, το μαύρο, ήταν πρόθυμοι να εξηγήσουν τα χαρακτηριστικά του brand, τα χρώματα, τις συνθέσεις και τις μοντέρνες μαύρες συσκευασίες.
Η επιτυχία δεν άργησε να έρθει. Εκτός από τη μεγάλη γκάμα χρωμάτων και τις εξειδικευμένες συνθέσεις των προϊόντων, τους πελάτες προσέλκυε, επίσης, ο «διαφορετικός» χαρακτήρας της μάρκας, η χαλαρή και χαρούμενη ατμόσφαιρα που έφερε στην αγορά. Όταν μάλιστα επώνυμοι άνθρωποι από το χώρο της μόδας και της σόου μπίζνες άρχισαν να μιλούν για την M·A·C στα μέσα ενημέρωσης, οι πωλήσεις της εκτοξεύτηκαν στα ύψη παγκοσμίως.
Τίποτα βέβαια δεν είναι τυχαίο. Τα προϊόντα M·A·C είναι ένας συνδυασμός καλλιτεχνικής δημιουργικότητας, ανεξάντλητων χρωμάτων, επαγγελματικών συνθέσεων, αλλά και εξειδικευμένης γνώσης. Από τα κραγιόν και τη μάσκαρα ως τις βάσεις μακιγιάζ και τα πινέλα, τα εξαιρετικά προϊόντα, η κοινωνική συνείδηση και η έμφαση στην ατομικότητα εξακολουθούν να προσελκύουν πελάτες από κάθε φυλή, κάθε φύλο και κάθε ηλικία σε όλο τον κόσμο.
Σήμερα, η M·A·C, η οποία ανήκει στον όμιλο The Estée Lauder Companies, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μόδας, της ομορφιάς και της ποπ κουλτούρας γι’ αυτό και τη συναντάμε σε 750 σημεία πώλησης σε 48 χώρες του κόσμου.
Η ψυχή της M•A•C
Η M·A·C, όμως, είναι και οι άνθρωποί της. Οι εξαιρετικοί επαγγελματίες του μακιγιάζ που εργάζονται στα καταστήματα M·A·C είναι πρόθυμοι ανά πάσα στιγμή να εξυπηρετήσουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό πελάτη, αλλά και να τους προσφέρουν τις γνώσεις και τις ιδέες τους. Άλλωστε είναι επιλεγμένοι με βάση το πάθος, την αυθεντικότητα, την τεχνική τους κατάρτιση προσθέτοντας, όμως, και τη δική τους προσωπική καλλιτεχνική αντίληψη σε καθετί που κάνουν.
Η εθελοντική προσφορά του χρόνου και της ενέργειάς τους για το M·A·C AIDS Fund είναι κάτι ακόμα που τους κάνει να ξεχωρίζουν. Η αφοσιωμένη τους υποστήριξη σε πρωτοβουλίες, όπως τα «Viva Glam», «Kids Helping Kids Greeting Cards» και «M·A·C Deck of Cards» έχει συμβάλει στη συγκέντρωση 250 εκατομμυρίων δολαρίων και πλέον για τα θύματα HIV/AIDS.
Αποκλειστικά επαγγελματικά
Η M·A·C δεν έχασε ποτέ την ταυτότητά της ως brand που ενδιαφέρεται για τις εξειδικευμένες ανάγκες των επαγγελματιών μακιγιέρ. Η σειρά M·A·C PRO, λοιπόν, είναι σχεδιασμένη αποκλειστικά για εκείνους. Με πάνω από 250 διαφορετικά προϊόντα, παρέχει στους μακιγιέρ ό,τι ακριβώς χρειάζονται για να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους στις επιδείξεις μόδας, στις φωτογραφήσεις και στα τηλεοπτικά και κινηματογραφικά πλατό.
Εκεί ακριβώς που χτυπά η καρδιά της μόδας, στις επιδείξεις σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι, αλλά και σε άλλες πόλεις του κόσμου, το Team της M·A·C PRO συνεργάζεται με διεθνώς αναγνωρισμένους σχεδιαστές και δημιουργούν τις κορυφαίες τάσεις για κάθε σεζόν. Σημαντικός είναι ο ρόλος τους και στο site της εταιρίας, www.maccosmetics.com. Απαντούν προσωπικά σε ερωτήσεις που έρχονται μέσω email και προσφέρουν επαγγελματικές συμβουλές σχετικά με τάσεις, τεχνικές αλλά και άλλα ζητήματα που αφορούν το μακιγιάζ.
Αν αναρωτιέστε πώς μπορούμε εμείς, που δεν είμαστε επαγγελματίες μακιγιέρ, να αποκτήσουμε προϊόντα από τη σειρά M·A·C PRO, η M·A·C φρόντισε και γι’ αυτό: έχει συμπεριλάβει επιλεγμένα προϊόντα M·A·C PRO στην κανονική συλλογή της κάνοντάς τα διαθέσιμα σε όλους τους πελάτες της.
Ένα brand με κοινωνική ευαισθησία
Η M·A·C δεν είναι μόνο προϊόντα ομορφιάς και ψυχρά νούμερα. Η εταιρία και φυσικά οι εργαζόμενοί της έχουν ενσαρκώσει το αληθινό πνεύμα της φιλανθρωπίας, και εργάζονται με πάθος για το καλό των συνανθρώπων μας.
Το 1994, λοιπόν, ιδρύεται το M·A·C AIDS Fund που θεωρείται η «ψυχή» της M·A·C και μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 250 εκατομμύρια δολάρια για άνδρες, γυναίκες και παιδιά, θύματα του HIV/AIDS. Μάλιστα για την υποστήριξη αυτής της πρωτοβουλίας συνέβη κάτι επαναστατικό: δημιουργήθηκε μία σειρά κραγιόν, τα Viva Glam και το 100% των εισπράξεων καταβάλλεται απευθείας στο M·A·C AIDS Fund.
Πιο συγκεκριμένα στην Ελλάδα, η M·A·C συνεργάστηκε με το υπουργείο Υγείας και το ΚΕΕΛΠΝΟ (Κέντρο Ειδικών Λοιμώξεων), ενώ από την 1η Οκτωβρίου του 2009 έχει ξεκινήσει επισήμως η λειτουργία ενός σπιτιού-ξενώνα στην καρδιά της Αθήνας, στον Κεραμεικό, όπου φιλοξενούνται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα νέοι και άστεγοι φορείς του AIDS, οι οποίοι δεν έχουν τα απαραίτητα χρήματα και τους πόρους να καλύψουν τις βασικές καθημερινές τους ανάγκες.
Ο ξενώνας αυτός, εκτός από στέγη, παρέχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ψυχολογική υποστήριξη, ψυχαγωγικές δραστηριότητες, αλλά κυρίως ένα ασφαλές και προστατευόμενο περιβάλλον. Η MAC χρηματοδοτώντας το προστατευόμενο αυτό σπίτι έχει διαθέσει μέχρι στιγμής το ποσό των 300.000 ευρώ.
Για όλα τα παραπάνω, αλλά και για την ανεξάντλητη δημιουργικότητα που μας υπόσχεται
πολλές ακόμη εκπλήξεις στο μέλλον, η M·A·C αποτελεί το brand που ακολουθούμε πιστά!
Η M•A•C συναντά τους κορυφαίους
*Το 1986 το σούπερ μόντελ Linda Evangelista εγκωμιάζει δημόσια το Spice Lip Pencil της M·A·C δημιουργώντας αίσθηση στην παγκόσμια σκηνή της μόδας.
• Το 1988 η Καναδή μακιγιέρ Frances Hathaway γεμίζει τις βαλίτσες της με προϊόντα της M·A·C, όταν της ζητούν να κάνει το μακιγιάζ της πριγκίπισσας Diana.
• Το 1990 η Madonna κάνει πασίγνωστο το Russian Red matte κραγιόν της M·A·C φορώντας το στην εξαιρετικά επιτυχημένη περιοδεία της «Blonde Ambition».
• Το 2003 η Liza Minnelli μπαίνει στον κόσμο της M·A·C για το λανσάρισμα της πρώτης σειράς «Beauty Icon».
• Το 2005 spokesperson της M·A·C γίνεται η Pamela Anderson και σπάει τα ταμεία.
• Το 2007 spokesperson της M·A·C γίνεται η Fergie από τους Black Eyed και η Dita Von Teese που εκτοξεύεται στην κορυφή.
• Το 2009 spokesperson του Viva Glam είναι η Lady Gaga μαζί με την Cindy Lauper.
• Το 2010 συνεργάζεται με τους DSquared2 για μια limited life collection.
• Το 2011 συνεργάζεται με την Daphne Guiness για limited life collection, ενώ ταυτόχρονα
ανακοινώνονται και τα 2 νέα spokespersons, η Nicky Minaj και ο Ricky Martin.
• Το 2012 συνεργάζεται με τις Carine Roitfeld & Marylin Monroe για limited life collections.
Στιγμές-ορόσημα
• Το 1989 ο πρώτος πάγκος της M·A·C στις Ηνωμένες Πολιτείες άνοιξε στο πολυτελές κατάστημα Henri Bendel της Νέας Υόρκης.
• Το 1991 ανοίγει το πρώτο της αποκλειστικό κατάστημα στις Ηνωμένες Πολιτείες στην οδό
Christopher της Νέας Υόρκης.
• Το 1999 παρουσιάζει το πρώτο της άρωμα, «Potions».
• Το 2000 γίνεται χορηγός των περιοδειών των Britney Spears, ’N Sync και Tina Turner.
• Το 2001 οι σούπερ σταρ της ποπ Elton John, Mary J. Blige και Shirley Manson επιλέγονται ως εκπρόσωποι του Viva Glam IV, ενώ ανοίγει το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην οδό Ερμού.
• Το 2002 ξεκινά αποκλειστική συνεργασία με το Cirque de Soleil, ενώ λανσάρεται η σειρά
σώματος M·A·C Creations.
• Το 2004 το M·A·C AIDS Fund γιορτάζει τα δέκα του χρόνια με το ντεμπούτο του Viva Glam V και με μία διαφημιστική καμπάνια, στην οποία συμμετέχουν οι Christina Aguilera, Missy Elliott, Linda Evangelista, Chloé Sevigny και Boy George.
• Το 2006 η M·A·C συνεργάζεται με την Barbie και το αποτέλεσμα είναι μια εκπληκτική limited life collection αφιερωμένη στο απόλυτο fashion icon Barbie.
• Το 2007 spokesperson της M·A·C γίνεται η Fergie από τους Black Eyed και η Dita Von Teese που εκτοξεύεται στην κορυφή.
• Το 2008 συνεργάζεται με το Hello Kitty για την ανοιξιάτικη συλλογή και τον Alexander
McQueen για limited life collection.