Ο Marc Jacobs στην υπηρεσία της Diet Coke
Η Diet Coke κλείνει φέτος τα 30 της χρόνια και το γιορτάζει φυσικά με ξεχωριστό τρόπο! Μας ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον Marc Jacobs – Καλλιτεχνικός Διευθυντής του brand για το 2013- και με αφορμή την καμπάνια ‘Sparkling Together For 30 Years’ παρουσιάζει ένα έξυπνο short film/teaser με τίτλο ‘Marc Jacobs’ Photo Booth Break’, όπου βέβαια πρωταγωνιστεί ο ίδιος ο Marc Jacobs. Ο σχεδιαστής θα δώσει έναν αέρα ανανέωσης και το προσωπικό του στίγμα στην εικόνα του γνωστού αναψυκτικού, σχεδιάζοντας μία σειρά από συλλεκτικά μπουκάλια και κουτάκια με έμπνευση από τις δεκαετίες του ‘80s, ‘90s και ‘00s, δεκαετίες κατά τις οποίες η γυναικεία εικόνα γίνεται πιο δυνατή από ποτέ. Σε συνέχεια των επιτυχημένων συνεργασιών με τον Karl Lagerfeld και τον Jean Paul Gaultier, η Diet Coke επιλέγει αυτή τη φορά να αποκτήσει ένα νεανικό και πιο θαρραλέο αέρα, «κλέβοντας» λίγη από τη λάμψη του δημιουργικού, προκλητικού και μοντέρνου Marc Jacobs, που έχει καταφέρει να θεωρείται ο σχεδιαστής με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο της μόδας.
Ραφαέλα Στεργίου