Ομορφιά…sur mesure
Σχεδιάστρια ή σύμβουλος μιας ολοκληρωμένης εμφάνισης, δεν έχει σημασία. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η ίδια η ομορφιά και η Αdria τη γνωρίζει καλά.
Η Adria Παπαδοπούλου δεν χαρακτηρίζεται εύκολα επαγγελματικά. Θεωρητικά, θα μπορούσε κάποιος να της δώσει την ταμπέλα της σχεδιάστριας, αλλά θα ήταν πολύ λίγη για να περιγράψει τις πραγματικές δυνατότητες και ασχολίες μίας γυναίκας με απίστευτο ταλέντο. Γιατί το ταλέντο της Adria είναι πάνω απ’ όλα να αναδεικνύει την ομορφιά του γυναικείου σώματος. Στο ατελιέ της μπορεί να δημιουργεί απίστευτες sur mesure προτάσεις, αλλά μπορεί συγχρόνως να δίνει expert συμβουλές σε μία γυναίκα για τις πραγματικές ανάγκες της γκαρνταρόμπας της. Και όλα αυτά, με μία γλυκύτητα που δημιουργεί αμέσως την οικειότητα της ζεστασιάς…
«Πιστεύω πως κάθε γυναίκα μπορεί να δημιουργήσει ένα totallook συχνά από ρούχα που ήδη έχει», λέει, «συχνά ανακυκλώνοντας συγκεκριμένα κομμάτια. Το βασικό είναι να μπορείς να αφουγκραστείς πραγματικά τις ανάγκες της, πώς ζει, πώς κινείται μέσα στην ημέρα, τι επιλογές έχει». Σπάνιο για μία σχεδιάστρια να εφαρμόζει στην πράξη την ανακύκλωση ρούχων, αγαπημένη πρακτική των μαμάδων μας που επένδυαν σε καλοραμμένα ρούχα από καλά υφάσματα και με λίγες κινήσεις άλλαζαν την εμφάνισή τους κάθε χρόνο.
Από την άλλη, είναι δύσκολο να αντισταθείς σε μία υπέροχη sur mesure δημιουργία της Adria. Τα χυτά, μεταξωτά φορέματά της μαγνητίζουν το βλέμμα, ενώ τα περίτεχνα, λίγο ροκ κεντήματα δημιουργούν απρόβλεπτες ανατροπές. Αλλά αυτή είναι η Adria. Τη μια στιγμή θαυμάζεις μια μακριά τουαλέτα, και την άλλη σου ψιθυρίζει πως είναι έτσι ραμμένη, ώστε να μπορεί να γίνει κοντό φόρεμα την επόμενη σεζόν…
Η Adria γεννήθηκε στο Χενκενκίρχεν της Γερμανίας και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Καλές Τέχνες, Σημειολογία και Ψυχολογία στο Chambre Syndicale de la Couture Parisienne στο Παρίσι. Ελάχιστους αποφοίτους αριθμεί η σχολή που τελείωσαν, μεταξύ άλλων ο Yves Saint Laurent, ο Issey Miyake και ο Jean Paul Gaultier. «Δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου να σπουδάσω κάτι τέτοιο», μου εξηγεί «αλλά πάντα είχα καλλιτεχνικές ροπές, έκανα χρόνια μπαλέτο, ζωγράφιζα, με τραβούσε το χρώμα. Από την άλλη με έλκυαν τα ταξίδια σε σημείο που σκεφτόμουν ακόμα και να γίνω αεροσυνοδός». Μέχρι που πέφτει στα χέρια της η βίβλος της μόδας, το ειδικό περιοδικό Jardin De Mode, και η Adria κρυφά αποφασίζει να κάνει αίτηση στη σχολή. Με δασκάλους τον Paco Rabanneκαι σεμινάρια στον Pierre Cardin, το επίπεδο είναι υψηλότατο και οι μαθητές παρακολουθούν συστημένοι τα πιο exclusive shows.
Μετά την πρακτική της στον οίκο Dior, εργάστηκε εκεί και επέλεξε το lux prêt-a-porter. Η συμμετοχή της στο Concours De Jeunes Creatures της χάρισε το πρώτο βραβείο και οι δημιουργίες της ταξίδεψαν σε επίδειξη γαλλικής μόδας στο Τόκιο. Το 1999 άνοιξε τις πόρτες του πρώτου της ατελιέ στη Θεσσαλονίκη και ακολούθησε το ατελιέ της Αθήνας, όπου οι συλλογές της διατίθενται αποκλειστικά. Αγαπημένο της υλικό το μετάξι, ενώ σχεδιαστική υπογραφή της αποτελούν τα αέρινα ντραπέ και οι πτυχώσεις.
Η καθημερινότητά της, όμως, είναι γεμάτη με πολλά ενδιαφέροντα. «Λατρεύω να μαγειρεύω» εξομολογείται, «με μαγεύει το art de la table.Η απόλυτη πολυτέλεια για μένα θα ήταν να έχω μια δική μου φάρμα, όπου να καλλιεργώ τις δικές μου πρώτες ύλες». Παράλληλα γυμνάζεται πολύ, τρέχει πολύ, ζει πολύ. Νιώθω πως έχω απέναντι μου ένα κράμα δυναμισμού και ηρεμίας, δύο έννοιες τόσο αντιφατικές. Και, όμως, η Adria έχει πετύχει μία θαυμαστή εσωτερική ισορροπία που κάνει και τις πελάτισσές της να την εμπιστεύονται απόλυτα.
Η ώρα έχει περάσει και το ατελιέ είναι ήσυχο. Στα πόδια μου κοιμάται η αγαπημένη της σκυλίτσα, ενώ απολαμβάνω cookies μελιού και το πράσινο τσάι που η ίδια φτιάχνει προσθέτοντας βότανα. Είναι δύσκολο να ορίσεις το τέλος μιας συνέντευξης όταν κάθε φράση της Adria είναι αφορμή και για νέες συζητήσεις, νέα ταξίδια. Για το μόνο πλέον που είμαι σίγουρη είναι πως πέρα από τα υπέροχα ρούχα της, ο ισχυρότερος μαγνήτης του ατελιέ της είναι η δική της προσωπικότητα….
Χριστίνα Αλυσσανδράκη