Ο Tommy Hilfiger επέστρεψε στο Apollo Theater της Νέας Υόρκης με τη Zendaya! (video)
Η Tommy Hilfiger, με αφορμή το TOMMYNOW “See Now, Buy Now” event, για το Φθινόπωρο 2019, παρουσίασε τη συλλογή TommyXZendaya που σχεδιάστηκε από τον Tommy Hilfiger μαζί με την παγκόσμια brand ambassador των γυναικείων συλλογών, Zendaya.
To show συνεχίζει τον εορτασμό της συνεργατικότητας, της πολυμορφίας και της ενδυνάμωσης που ο Αμερικανός σχεδιαστής και η ηθοποιός ξεκινήσαν στο TOMMYNOW στο Παρίσι την Άνοιξη του 2019. Μετά από τα show στην Ευρώπη και την Ασία, το TOMMYNOW runway event επέστρεψε για πρώτη φορά στην Νέα Υόρκη μετά από την εκεί πρεμιέρα του, το Φθινόπωρο του 2016.
Το βιωματικό runway event για το Φθινόπωρο 2019 πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου στις 8:30 μ.μ. EST στο Apollo Theater (ώρα Ελλάδας 3.30 π.μ.).
Το θρυλικό Θέατρο Apollo στο Χάρλεμ φιλοξένησε μερικές από τις πιο διάσημες entertainers του κόσμου, όπως η Aretha Franklin, η Ella Fitzgerald, η Patti LaBelle και οι Supremes. To event ήταν επηρεασμένο από την κινηματογραφική οπτική των ’70s με ένα Harlem twist, φέρνοντας το γεμάτο αυτοπεποίθηση και αισιόδοξο πνεύμα της Zendaya μπροστά στο κοινό σε όλο τον κόσμο, τόσο live όσο και εικονικά.
«Αισθάνομαι σαν να κλείνει ένας κύκλος επιστρέφοντας με το TOMMYNOW “See Now, Buy Now” runway event στη Νέα Υόρκη μετά από μια παγκόσμια περιοδεία», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Είμαστε περήφανοι που κάθε φορά δημιουργούμε ένα show που είναι πάντα διαφορετικό από αυτά που γνωρίζει η βιομηχανία μας και τον σημαντικό σκοπό που υποστηρίζει. Ενθουσιάστηκα αμέσως από την πρόταση της Zendaya να πραγματοποιηθεί το TOMMYNOW στο Χάρλεμ καθώς συνεχίζουμε να γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα και τη συμμετοχικότητα, τα οποία βρίσκονται στην καρδιά τόσο της συνεργασίας μας όσο και στο DNA του brand μας».
Ακολουθώντας την επιτυχία των πρώτων έξι TOMMYNOW show, το σόου TOMMYNOW που παρουσιάζει την TommyXZendaya συλλογή, γίνεται πάνω στο signature format “See Now, Buy Now”. Το show άνοιξε η TommyΧZendaya collaborative συλλογή για το Φθινόπωρο 2019, η οποία επαναπροσδιορίζει το power dressing. Tα tailored κομμάτια της συλλογής γιορτάζουν το έντονο και δυναμικό στιλ της Zendaya μέσα από το σύγχρονο twist του Tommy Hilfiger.
Το TOMMYNOW συνεχίζει να λειτουργεί ως μία πηγή καινοτομίας ώστε να προσφέρει εμπνευσμένα και μοναδικά activations στο κοινό τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και παγκοσμίως. Αυτή τη σεζόν, ο Tommy Hilfiger εισάγει μια εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου εικονικής πραγματικότητας (V.R.), εκμηδενίζοντας την ανάγκη headset. Με στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας μέσω της V.R. τεχνολογίας, είναι η πρώτη φορά στη βιομηχανία της μόδας που μια τέτοιου τύπου web-based V.R. εμπειρία εισάγεται σε τέτοια κλίμακα. Η λειτουργικότητα του V.R. είναι διαθέσιμη μέσω του tommy.com σε desktop και mobile λειτουργία και παρέχει σε όλο τον κόσμο απεριόριστη πρόσβαση στο TOMMYNOW σόου στο Apollo Theater. Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν το εικονικό pop up store, να περιηγηθoύν στο backstage και να αγοράσουν τα look που φοράνε τα μοντέλα. Οι shoppable ετικέτες που θα βρίσκονται πάνω στα προϊόντα, θα κάνουν link στο product lay-down και θα κατευθύνουν τον καταναλωτή στο τοπικό e-commerce περιβάλλον για την αγορά των προϊόντων. Την ημέρα του σόου, κάμερες 360 μοιρών τοποθετημένες στις V.R. θέσεις στο Apollo Theater θα μεταδώσουν live feeds. Αυτή η δυνατότητα «ανοίγει» ένα παράθυρο σε πραγματικό χρόνο στον κόσμο του TOMMYNOW, για όλο το βράδυ, από σημεία όπως το κόκκινο χαλί, το backstage και το front row. Η V.R. εμπειρία ξεκίνησε στις 8 Σεπτεμβρίου.
Ως μέρος της δέσμευσης της Tommy Hilfiger να δημιουργεί συναρπαστικές εμπειρίες λιανικής πώλησης για να προσεγγίσει και να συνδεθεί με την επόμενη γενιά καταναλωτών, ένα αφιερωμένοTommyXZendaya λεωφορείο βρισκόταν έξω από το θέατρο Apollo την ημέρα του σόου. Εκεί, η συλλογή Φθινόπωρο 2019 ήταν αποκλειστικά διαθέσιμη για αγορά το ίδιο βράδυ, πριν από το παγκόσμιο ντεμπούτο της, ενώ διάφορα activation προσέλκυσαν τους επισκέπτες στον κόσμο της TommyXZendaya συλλογής.
Από αυτή την εβδομάδα, το λεωφορείο ταξιδεύει σε hotspot της Νέας Υόρκης ώστε να μπορέσουν οι καταναλωτές να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα runway looks. Το design του λεωφορείου γιορτάζει την έμπνευση της συλλογής, με το εσωτερικό και το εξωτερικό του να είναι διακοσμημένα σε ζεστούς μπορντό τόνους, με το λογότυπο “TZH” αλλά και snake-skin εμπνευσμένα prints.
Ο Tommy Hilfiger έχει μια μακρά ιστορία υποστήριξης φιλανθρωπικών δράσεων στις τοπικές κοινωνίες, οι οποίες ενδυναμώνουν τους νέους για να επιτύχουν τους στόχους τους. Αυτή τη σεζόν, ο Tommy Hilfiger είναι επίσημος εταιρικός χορηγός του Apollo, καθώς και του Κέντρου Εκπαίδευσης Επιδόσεων στο Harlem και το Ίδρυμα Τεχνών Vy Higginsen’s Mama. Όλα τα έσοδα των πωλήσεων από τα festival inspired TommyXApolloXZendaya T-shirts, που είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για αυτό το event, καθώς και αυτών που πουλήθηκαν κατά τη διάρκεια του TOMMYNOW, θα δοθούν στο θέατρο Apollo. Το ίδιο T-shirt θα πωλείται και στο λεωφορείο TommyXZendaya, όπου τα έσοδα θα διατεθούν στο Ίδρυμα Mama. Ένα μουσικό ταλέντο από το Ίδρυμα Mama τραγούδησε κατά τη διάρκεια του runway event. Ο Nichelle Gainer, πολιτιστικός ιστορικός και συγγραφέας του Vintage Black Glamour, επιμελήθηκε το περιεχόμενο της εσωτερικής σήραγγας του Apollo Theater που ταξίδεψε τους επισκέπτες του TOMMYNOW μέσα στις εμβληματικές μουσικές εποχές του Harlem.
Δείτε όλο το fashion show:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Tommy Hilfiger – Η TommyXZendaya Fall 2019 Collection είναι εδώ!