Hunter Schafer – Είναι η νέα Global Ambassador της Shiseido Makeup
Η ηθοποιός και μοντέλο Hunter Schafer, είναι η νέα Global Ambassador Shiseido Makeup, εκπροσωπώντας τον σύγχρονο ορισμό της ομορφιάς, όπου δεν υπάρχουν κανόνες, όρια και περιορισμοί.
Η Shiseido αναζητά την ομορφιά παντού. Επίσης, πιστεύει ότι η αυθεντική ομορφιά πηγάζει από μέσα μας, όταν η εξωτερική εικόνα και η εσωτερική πληρότητα συνυπάρχουν σε απόλυτη αρμονία.
Η ηθοποιός και καλλιτέχνιδα Hunter Schafer ενσαρκώνει ιδανικά αυτή την αντίληψη. Γνωστή από το ξεκίνημα της στην σειρά του HBO, Euphoria, η πολύπλευρη αυτή millenial, αποτελεί έμπνευση, εκπροσωπεί την αλλαγή και υπερβαίνει τα όρια εξυμνώντας την μοναδικότητα εντός κι εκτός οθόνης.
Ως η νέα Global Brand Ambassador Shiseido Makeup, θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην καμπάνια της μάρκας στις αρχές του 2021.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με κάποια τόσο δημιουργική, εκφραστική και αυθεντική όπως η Hunter» δηλώνει ο James Boehmer, Global Artistic Director για το Makeup της Shiseido. «Εκπροσωπεί πραγματικά τον σύγχρονο ορισμό της ομορφιάς, όπου δεν υπάρχουν κανόνες, όρια και περιορισμοί.»
Με δεξιοτεχνία να μετακινείται από τη μια καλλιτεχνική λεωφόρο στην άλλη, η Schafer αρχικά εκφράστηκε με νερομπογιές, κολλάζ, σκίτσα, κόμικς, φωτογραφίες και εκθέσεις. Αυτό κέντρισε το ενδιαφέρον του περιοδικού Rookie, που της πρόσφερε δουλειά, μόλις στα 15 της χρόνια. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο University of North Carolina School of the Arts, το 2017, πέρασε στον τελικό διαγωνισμού του National Young Arts Foundation, έναν οργανισμό που ανακαλύπτει και υποστηρίζει τη νέα γενιά καλλιτεχνών.
Η Schafer επίσης βρέθηκε στις μεγαλύτερες πασαρέλες για τους οίκους Dior, Rick Owens, Marc Jacobs, Miu Miu και για πολλούς ακόμα, μεταπηδώντας στον χώρο της τηλεόρασης το 2019 κι ενθουσιάζοντας το κοινό παγκοσμίως με το ρόλο της έφηβης trans, Jules Vaughn.
«Για την Shiseido, η Hunter είναι μοντέρνα και διαχρονική» δηλώνει ο Boehmer. «Συνεχίζει να γράφει την δική της ιστορία, που είναι ακριβώς ό,τι παροτρύνουμε τους ανθρώπους, να κάνουν με το μακιγιάζ.»
«Πιστεύουμε πως όλοι μας είμαστε σε ένα ταξίδι εξέλιξης και σκοπός μας είναι μέσα στο 2020 να ενδυναμώσουμε τους πελάτες μας, βοηθώντας τους να εξερευνήσουν ακόμα βαθύτερα την μοναδική εσωτερική τους ομορφιά,» δηλώνει ο Yoshiaki Okabe, Chief Brand Officer του brand.