In the name of fashion people: 12 ενοχλητικές συνήθειες των fashion bloggers
(Chiara Ferragni σ’ αγαπώ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εσύ και οι υπόλοιπες in fashion addicted φίλες δεν μου σπάτε τα νεύρα που και που…)
Θα τους βρεις παντού, αλλά κυρίως στα social media να ποστάρουν τις φασιονίστικες εμμονές τους 25 ώρες το 24ωρο. Οι slave tο fashion είναι ένα νέο υβρίδιο που προέκυψε από την ένωση των wannabe models με τις fashion stylists.
Τις έχεις δει παντού. Στο Twitter, στο Facebook, στο Instagram να σε βομβαρδίζουν με φωτογραφίες, street style shots, λεπτομέρειες από την γκαρνταρόμπα τους, τη μέρα τους, τα ταξίδια τους, το πιάτο τους, τα νύχια τους, τον σκύλο τους, την σαλάτα τους, τις συνήθειες τους, την beauty routine τους, την προσωπική τους ζωή. Fashion people ή bloggers που με πολλές εικόνες και ακόμη περισσότερα hashtags ορίζουν τη νέα τάξη πραγμάτων στον πλανήτη της μόδας.
Σε ένα μήνα που παραδοσιακά ανήκει στις νέες τάσεις κι ένα τεύχος αφιερωμένο στη ΜΟΔΑ και το style του χειμώνα δεν επιτρέπεται να μην κάνουμε scroll στις αναρτήσεις των ανθρώπων της μόδας, like στα posts των αγαπημένων fashion bloggers και φυσικά κριτική σε όλα εκείνα που μας την σπάνε από την παρουσία τους στα social media.
1) Ελεγχόμενες πόζες μέχρι συγκλονιστικής λεπτομέρειας
Tα ποδαράκια σταυρωμένα, μέσα η κοιλιά, έξω οι ώμοι, ρουφηγμένα τα μάγουλα, τσεκαρισμένο το καλό προφίλ. Τίποτα δεν μένει στην τύχη. Say cheese!
2) Δείξε μου -για μία ακόμη φορά- την πρόσκληση σου
Και το εισιτήριο θα συμπλήρωνα και το πάσο, την VIP card σου και τρίψε μου στα μούτρα ότι είσαι μία από τις αγαπημένες του διοργανωτή!
3) (Ψωνισμένο) είδωλο στον καθρέφτη
Σχεδόν ολόσωμη φωτό του τύπου τελευταίο τσεκάρισμα του look μου λίγο πριν φύγω για ένα ακόμη event. Εάν υπάρχει ανασφάλεια μπορεί να ανέβουν δύο τρία look και η Instagramer να ζητάει και τη βοήθεια του κοινού του τύπου: «Εσείς τι λέτε; Ποιο από τα τρία με κάνει ομορφότερη;»
4) Eίμαι front row και τρώω τη σκόνη από τα παπούτσια των μοντέλων του catwalk. Πιστέψτε με!
Κακοτραβηγμένα βιντεάκια που κόβονται στην πιο λάθος φάση κι από μέσα να ακούγεται η φωνή της διπλανής σου. «Το τράβηξες, ρε να δει η Anna (Wintour) ότι είμαστε στην πρώτη σειρά και να λυσσάξει;»
5) Όχι άλλο hashtagging, παρακαλώ!
#fashionporn #NYFW #OMG #SOLD #Prada #MoreSunnies #Wang #Wanted #Chanel #chic #selfie #obsessssssed #canteven #Loveit #MarcJacobs#Oxialloparakalw
6) Tap for credits!
Γιατί κι ενημερωμένη κι επαγγελματία δείχνει η αναφορά σε όλα τα brands της φωτό. (Όχι, το brand σουβλακερί ο Μητσάρας καλύτερα να το παραλείψετε ως μη chic).
7) Χώροι εργασίας βγαλμένοι από τις σελίδες του ΑD
Chic workspaces, με συνήθως ολόλευκα ultra design γραφεία, tablet, φρέσκα λουλούδια και αρωματικά κεριά, green smoothies και έργα Τέχνης. Διότι ακόμη κι αν δουλειά για αυτή τη συνωμοταξία εργαζομένων θεωρείται το να τρως κάθε μεσημέρι με την buyer του Oscar de la Renta πρέπει να γίνεται με style!
8) Post-gym εξιλέωση!
Και μπορεί χτες το βράδυ να ανέβαζες φωτό από το pyjama party με σαμπάνια και μπάτλερ στο νέο σου διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη, όμως σήμερα στις 9 το πρωί θέλεις όλοι να μάθουν ότι έχεις ήδη τρέξει 5 μίλια στο διάδρομο κι έχεις κάψει 600 θερμίδες με Krav Maga.
9) Οι fashion addicted kάνουν ακόμη και τη μετακίνηση με πόδια να φαίνεται κάτι πραγματικά glamorous
Οk, δεν μιλάμε για τον ηλεκτρικό… Είτε κάθεται στην πίσω θέση του Τaxi, είτε στο δερμάτινο κάθισμα της ιδιωτικής limo και τσουγκρίζει το ποτήρι της σαμπάνιας με την BFF της, η φωτό με zoom στην τσάντα, το παπούτσι και τις σταγόνες της βροχής έξω απ΄ το τζάμι είναι απαραίτητη. Πάντως τώρα που το σκέφτομαι ακόμη κι αν μπει στο… σαραβαλάκι της -βλ. Grand Cherokee 3.700cc- για να πάει για hot yoga, ένα selfie στα κομμένα γάντια οδήγησης και στο τιμόνι θα το τραβήξει… Μη σας πω και με τα πόδια να το «κόψει» ο καφές των Starbucks στο δεξί και τα παπούτσια της σε γκρο θα τα «ανεβάσει».
10) Ποστάρουν τα τεκμήρια
Κι ενώ στην Ελλάδα το να μην κόψεις απόδειξη είναι ένας καλός τρόπος για να εξασφαλίσεις μία καλύτερη τιμή – αυτά βλέπει το ΔΝΤ και φρίττει- στην αλλοδαπή το να ποστάρεις τις αποδείξεις από τις haute αγορές σου είναι μία ακόμη μέθοδος για να κάνεις κάθε μέση γυναίκα να μείνει με το στόμα ανοιχτό μπροστά σε μία συλλογή από αποδείξεις με ονόματα οπως Dior, Chanel, Balenciaga… Mόλις ξόδεψαν 5,000 δολλάρια, αλλά το ποστάρουν ως #bargain_of_the_day!
11) Οι shelfies με την πιο επώνυμη κολλητή/ο
Το πιο αγαπημένο και σίγουρο παιχνίδι για να πολλαπλασιάσεις τους followers σου. Όμως, πόσο θεωρείς πως με εντυπωσιάζει το γεγονός ότι μαζεύεστε ένα τσούρμο κουκλίτσες –μέσος όρος ηλικίας 23 και κιλών 48- και δηλώνετε παντοιοτρόπως πόσο νέες, ωραίες, πλούσιες και καλοντυμένες είστε;
12) Επίδειξη των designer gifts
Μία που το ανοίγεις το δώρο που σου έστειλαν στο πλαίσιο της press-day, μία που χαίρεσαι γιατί ας πούμε η Fendi σου έστειλε ένα super τσαντάκι, μία που οφείλεις να το φωτογραφίσεις για να: α) ευχαριστήσεις την γενναιόδωρη εταιρεία, label, κολλητή δημοσίων σχέσεων που σε συμπεριέλαβε στη λίστα των εκλεκτών και β) για να σκάσουν από τη ζήλια τους οι υπόλοιπες κοινές θνητές.
Κάτια Μηλιαράκη