100 χρόνια απόλαυση
Οι καιροί αλλάζουν, αλλά κάποιες αξίες παραμένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου. Μια από αυτές είναι η αγαπημένη απόλαυση του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος.
Σε αυτή την ιδέα βασίστηκε και η νέα καμπάνια του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, που δημιούργησε η McCann Erickson σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής την TOPCUT MODIANO. Σε ένα πέρασμα από το 1919 μέχρι και σήμερα, πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος εκφράζονται όνειρα, ιδέες, μυστικά, έρωτες, δυνατά «θέλω» μέσα από διαφορετικές ιστορίες & ανθρώπινες σχέσεις.