Η παρουσίαση της Ideal Standard στο Μέγαρο Μουσικής
Η Ideal Standard, κορυφαίος προμηθευτής ειδών μπάνιου παγκόσμια, παρουσίασε σε αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής τις νέες συλλογές προϊόντων της για το 2016, σε μια ειδική εκδήλωση με τίτλο “The Art of Ideal”, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους εμπορικοί συνεργάτες της εταιρίας, αρχιτέκτονες, διακεκριμένοι επιστήμονες και επιχειρηματίες του κλάδου των κατασκευών, καθώς και εκπρόσωποι των ΜΜΕ.
Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, o Διευθύνων Σύμβουλος της Ideal Standard Ελλάδας, κ.Γιώργος Θεοδοσίου, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο πλήγμα που έχει δεχτεί τα τελευταία χρόνια ο κλάδος των κατασκευών, αλλά και στην ανάκαμψη που θα μπορούσε να προσφέρει στην οικονομία.
Όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ.Θεοδοσίου, “Για κάθε νέα θέση στον κλάδο των κατασκευών, δημιουργούνται ή στηρίζονται συνολικά 3 θέσεις εργασίας σε όλη την οικονομία. Για κάθε 1 ευρώ που δαπανάται στον τομέα των κατασκευών, προστίθενται 1,8 ευρώ στο ΑΕΠ της χώρας, ενώ για κάθε 1 εκατομμύριο αξίας που παράγουν οι κατασκευές, δημιουργούνται 39 θέσεις εργασίας στην οικονομία. Αυτό, λέγεται ‘προστιθέμενη αξία’. Είναι η λέξη κλειδί για αυτό που όλοι περιμένουμε, την Ανάπτυξη.”
Στην εκδήλωση, συμμετείχε ως προσκεκλημένος ομιλητής, ο Βρετανός σχεδιαστής Robin Levien, ο οποίος έχει τιμηθεί με την ανώτερη διάκριση στο χώρο του βιομηχανικού σχεδιασμού στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτή του Βασιλικού Σχεδιαστή για τη Βιομηχανία, ενώ έργα του, φιλοξενούνται στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Victoria and Albert στο Λονδίνο. O Robin Levien, που αποτελεί σταθερό συνεργάτη της Ideal Standard για πάνω από τριάντα χρόνια, και έχει στο ενεργητικό του μερικές από τις πλέον επιτυχημένες σειρές της εταιρίας και πλήθος άλλων βιομηχανικών προϊόντων, παρουσίασε τις μελλοντικές τάσεις σχεδιασμού στον προσωπικό χώρο περιποίησης και φροντίδας, σε μια ομιλία με τον ανατρεπτικό τίτλο, ‘Η Εξαφάνιση του Μπάνιου’.
Στην εκδήλωση, συμμετείχε επίσης ως προσκεκλημένος ομιλητής ο κ. Αναστάσιος Κωτσιόπουλος, Καθηγητής Αρχιτεκτονικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Αντεπιστέλλον Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών. Στην ομιλία του με θέμα τις κυρίαρχες τάσεις στην αρχιτεκτονική, ο κ. Κωτσιόπουλος αναφέρθηκε μέσω επιλεγμένων παραδειγμάτων στις σημερινές τάσεις στη διεθνή αρχιτεκτονική σκηνή, εστιάζοντας σε ζητήματα λειτουργίας, αισθητικής και κατασκευής, καθώς και στις επιπτώσεις των τάσεων αυτών στην οργάνωση των εσωτερικών χώρων και του εξοπλισμού των κτιρίων.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Διευθυντής Marketing της εταιρίας, κ. Αλέξιος Κιτρομιλίδης, ‘σύστησε’ τις νέες προϊοντικές συλλογές της Ideal Standard, τις οποίες το κοινό είχε τη δυνατότητα να γνωρίσει στη συνέχεια στον εντυπωσιακό χώρο που δημιουργήθηκε για την έκθεση των νέων προϊόντων, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Κορυφαία σειρά για την Ideal Standard το 2016, αποτελεί η συλλογή Tonic II, ήδη βραβευμένη με το iF Design Award 2015, δημιουργία του βραβευμένου Γερμανικού οίκου ARTEFAKT. Η Tonic II αποτελείται από μια πλήρη γκάμα ειδών υγιεινής από πορσελάνη, αξεσουάρ, έπιπλα και μπανιέρες, σε μια μεγάλη ποικιλία μεγεθών και σχεδίων. Επιπλέον, η σειρά Tonic II WC με τεχνολογία AquaBlade® έχει τιμηθεί με το βραβείο Red Dot, μια διεθνώς αναγνωρισμένη διάκριση σχεδιαστικής καινοτομίας.
Η AquaBlade®, η αποκλειστική και καινοτόμος πατέντα της Ideal Standard, αποτελεί την τελευταία λέξη στην τεχνολογία έκπλυσης λεκάνης, η οποία έχει λάβει επίσης το υψηλού κύρους Βραβείο Αρχιτεκτονικής Καινοτομίας AIT. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, AquaBlade® εισάγουν μια νέα εποχή στο χώρο του μπάνιου, επιτυγχάνοντας μέγιστη καθαριότητα, υγιεινή, αλλά και υψηλή αισθητική.
Η Ideal Standard παρουσίασε επίσης τη νέα διεθνή διαφημιστική καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστούν οι κορυφαίες συλλογές της εταιρίας. Χαρακτηριστικό της νέας καμπάνιας, είναι η χρήση στοιχείων – συμβόλων, που παραπέμπουν στο χαρακτήρα και την ιδιαιτερότητα κάθε σειράς, προσδίδοντας ταυτόχρονα φρεσκάδα και πρωτοτυπία.