Η νέα Dior Addict θηλυκότητα
Η Jennifer Lawrence δοκιμάζει τα όρια της λάμψης και του χρώματος με το νέο Dior Addict Ultra-Gloss.
Αισθησιακός όγκος και λάμψη, με αποτέλεσμα που δεν κολλάει. Το νέο Dior Addict Ultra-Gloss που παρουσιάζει ο Peter Philips, διευθυντής Δημιουργικού και Εικόνας του μακιγιάζ Dior, είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας. «Το Dior Addict Ultra-Gloss συγκεντρώνει μοναδικά χαρακτηριστικά: μάξιμουμ λάμψη, μια σχεδόν ανεπαίσθητη υφή που δεν κολλάει, ορατά ενισχυμένο όγκο που φουσκώνει φυσικά τα χείλη και τέλος φρέσκα, ευκολοφόρετα χρώματα…», δηλώνει ο ίδιος. Πρόκειται για μία νέα χρωματική εμπειρία, με μια παλέτα 18 αποχρώσεων, με 3 διαφορετικά εφέ λάμψης, άλλοτε πιο απαλές, άλλοτε σπινθηροβόλες και άλλοτε με ιριδίζοντα εφέ.
Η Jennifer Lawrence, μας έχει συνηθίσει σε δυνατές εμφανίσεις, είτε στο κόκκινο χαλί, είτε σε ξεχωριστούς και δυνατούς ρόλους που αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική γυναικεία πλευρά της. Δε θα μπορούσε οπότε να είναι άλλη, η ιδανικότερη επιλογή για να ενσαρκώσει το πρόσωπο του νέου Dior Addict Ultra-Gloss και να αναδείξει τον διασκεδαστικό, μοντέρνο, αυθάδη χαρακτήρα του. Η καμπάνια ενορχηστρώθηκε από τον Peter Philips, με φωτογράφο τον Craig McDean και αποτυπώνει μια διαφορετική πλευρά της σταρ: μια τολμηρή, παιχνιδιάρα θηλυκότητα με ένα φωτεινό χαμόγελο που καταδύεται σε μια εθιστική αίσθηση της μόδας.
Χριστίνα Ζαφειρούλη