Θεανώ Ποταμιάνου-Ραβαζούλα
Ομορφιά και Αμορφία συναντούν το industrial design σε δημιουργίες και πολυμορφικά, ιδιαίτερα εναλλακτικά αξεσουάρ- κοσμήματα με πολλές δυνατότητες και πιθανότητες.
Συνέντευξη στην Κάτια Μηλιαράκη
«Βάση μου», λέει στο Deluxe η δημιουργός Θεανώ Ραβαζούλα-Ποταμιάνου, «αποτελούν οι σπουδές μου και η ενασχόλησή μου με το interior και graphic design. Αρχικά, δούλεψα για 5 χρόνια ως deco stylist στο περιοδικό Maison & Decoration, ενώ κατόπιν ασχολήθηκα με τη μελέτη και κατασκευή κατοικιών και εμπορικών χώρων μέσω του δημιουργικού γραφείου Visual Bytes, στο οποίο δραστηριοποιούμαι ακόμα. Η αγάπη μου για την τέχνη και την μόδα ως μέσο έκφρασης, με οδήγησαν στην δημιουργία της Aumorfia, μια προσέγγιση των αξεσουάρ από την πλευρά του design.
Μιλήστε μας για την Aumorfia
Πρόκειται για αξεσουάρ-κοσμήματα δημιουργήθηκαν για να συνεργάζονται με τα ρούχα και να μπορούν να τροποποιηθούν ανάλογα με την φαντασία και την ιδιοσυγκρασία του ιδιοκτήτη τους. Το βασικό υλικό που χρησιμοποιείται είναι το δέρμα, το οποίο δουλεύεται μαζί με άλλα εναλλακτικά υλικά σε έντονα γεωμετρικές συνθέσεις.
Τι κάνει ένα πολυδιάστατο καλλιτέχνη σαν εσάς να επιμένει να δημιουργεί, όχι μόνο στηρίζοντας τη χώρα του, αλλά αντλώντας και έμπνευση από αυτήν;
Το φως της χώρας μου αποτελεί ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης για εμένα και γι’ αυτό, ενώ οι προσλαμβάνουσές μου προέρχονται από το διεθνές πεδίο της τέχνης, αρχιτεκτονικής και μόδας, δεν θα μπορούσα να λειτουργήσω από οπουδήποτε αλλού. Επίσης, θεωρώ ότι εάν δεν προβάλουμε τη δημιουργική πλευρά αυτής της χώρας και δεν την εκμεταλλευτούμε για να παράξουμε έργο με αυθεντικό χαρακτήρα, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να έχουμε μια φρέσκια ταυτότητα ως έθνος.
Ποιος είναι κατά τη γνώμη σας ο ορισμός και η εικόνα της πολυτέλειας στην Ελλάδα της λεγόμενης κρίσης;
Ο ορισμός της πολυτέλειας στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή, μπορεί να είναι μόνο η συνειδητή απλότητα. Αυτή που πηγάζει από την καλλιέργεια, την ευγένεια του χαρακτήρα και τη βαθιά συνείδηση του ποιοι είμαστε, τι μπορούμε να υποστηρίξουμε και πώς να σταθούμε με σοβαρότητα και χωρίς πολλά λόγια και περιττά στολίδια.
Με τι καινούργιο υποδέχτηκε η Aumorfia το καλοκαίρι;
Η Aumorfia ξεκινά αυτό το καλοκαίρι με δύο συνεργασίες. Την παρουσία του brand μέσω της σειράς Linear_A στο κατάστημα Parthenis στη Μύκονο, ανοίγοντας το δίκτυο διάθεσης των αξεσουάρ μας και σε άλλα νησιά και με μια νέα σειρά, με τη στήριξη του brand “Liberta” (απ’ όπου παίρνει και το όνομά της η σειρά), στην οποία συνδυάζεται για πρώτη φορά το δέρμα, με ασήμι και χρυσό. Παράλληλα, συνεχίζεται η διάθεση επιλεγμένων σειρών της Aumorfiaαπό διεθνή online shops και από το ομώνυμο e-shop μας.
Website & e-shop: www.aumorfia.com