Κωνσταντίνα Αλβερατσίδου
Το 220 concept store Athens είναι ένας νέος χώρος που δημιουργήθηκε για να στεγάσει τη δουλειά Ελλήνων κυρίως δημιουργών, αλλά επίσης φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο, ένα σημείο υποδοχής νέων ιδεών, ανθρώπων που έχουν να πούνε κάτι διαφορετικό, πάντα με άξονα τη μόδα και ότι περιστρέφεται γύρω από αυτήν.
Ο χώρος αυτή τη στιγμή φιλοξενεί συλλογές των: Levinia Konyalian, Cocoandsilk, Kooreloo, Zeus+Δione, Aranaz, Alexandra Koumba, Mara Kartali, Katerina Georgopoulou, DiGaia, Marmarometry και στο μέλλον θα προστεθούν και νέα ονόματα.
Μαθαίνουμε πολύ περισσότερα πράγματα για το 220 concept store συνομιλώντας με την δημιουργό του -και designer του brand Coco&Silk- Κωνσταντίνα Αλβερατσίδου.
• Πώς φτάσατε στην ιδέα του 220 concept store Athens;
Σχετικά με την δημιουργία του 220 δεν υφίσταται ζήτημα παρθενογένεσης. Επηρεασμένη από αντίστοιχα μαγαζιά του εξωτερικού θέλησα να δημιουργήσω μια όαση παρόμοιας αισθητικής και κουλτούρας στην Αθήνα. Το 220 εκτός από κατάστημα είναι το εργαστήριο έμπνευσης και δημιουργίας των Coco & Silk, αλλά και ο χώρος που φιλοξενεί τη δουλειά νέων Ελλήνων σχεδιαστών. Αυτό για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς αποτελεί κάτι νέο και πρωτοπόρο.
• Ποιοι είναι οι στόχοι σας με αυτή την κίνηση;
Βασικός στόχος του πειράματος αυτού είναι αρχικά η γνωριμία του ευρύτερου κοινού με Έλληνες σχεδιαστές, καθώς και η αλληλεπίδραση ενός ζωντανού χώρου μόδας με τους πελάτες του.
• Πώς βλέπετε τους νέους Έλληνες δημιουργούς σήμερα;
Αν και διανύουμε μια δύσκολη εποχή διακρίνω κάποιους αξιόλογους δημιουργούς που ξεχωρίζουν στο πλήθος των σχεδιαστών εκείνων που διακατέχονται από προσκόλληση σε τάσεις που είναι απολύτως ξεπερασμένες.
• Είστε και η ίδια δημιουργός και designer του brand cocoandsilk. Μιλήστε μας για τη φιλοσοφία του.
Το Coco & Silk είναι ένα brand που χαρακτηρίζεται από nude χρωματισμούς, καθαρές γραμμές, σύγχρονο design. Η έλλειψη ενός μινιμαλιστικού προτύπου γυναικείας φιγούρας στην Ελλάδα αποτέλεσε βασικό παράγοντα για την υλοποίηση του project. Αντίθετη στο fast fashion κύριος στόχος δεν είναι η μαζική παραγωγή, αλλά η παραγωγή μακράς διάρκειας και ποιότητας γυναικείων ρούχων σε προσιτές τιμές. Είναι ρούχα που προσαρμόζονται σε κάθε περίσταση της καθημερινότητας μιας γυναίκας. Προσωπικά τα προτιμώ όχι γιατί είμαι η δημιουργός, αλλά διότι δεν μου αρέσουν καθόλου οι περιορισμοί. Θέλω το ρούχο να ακολουθεί τον τρόπο ζωής μου και όχι το αντίθετο. Περάσαμε δεκαετίες που ο τρόπος που ντυνόμασταν καθόριζε σχεδόν την προσωπικότητα μας. Αυτό είναι καιρός να αλλάξει.
• Ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που το κάνουν να ξεχωρίζει;
Η ιδιαιτερότητα του brand οφείλεται στην πολυμορφία και την ευελιξία των ρούχων, στα ποιοτικά υφάσματα και στο δυναμικό και clean-cut design. Τα Coco& Silk αγγίζουν ένα “πειραματικό” στάδιο και μας προκαλούν να πειραματιστούμε μαζί τους, αυτό είναι το χαρακτηριστικό που αγαπώ σε αυτά.
• Με μία λέξη πώς θα χαρακτηρίζατε το μέλλον της μόδας στην Ελλάδα σήμερα;
Δύσκολη ερώτηση. Νομίζω πως η πολύπαθη Ελληνική μόδα αν δεν απελευθερωθεί από τα στερεότυπα θα μείνει για πάντα στάσιμη, ελπίζω σε μία υπέρβαση.
• Τα trends της επόμενης σεζόν που ξεχωρίζετε;
Δεν είμαι φίλη των trends. Ο καθένας ακολουθεί αυτό που τον εκφράζει. Η συμβουλή μου είναι η κάθε γυναίκα να είναι ο εαυτός της και να μη φοβάται να πειραματιστεί.