Ο David Beckham “γδύνεται” για την Η&M
Η σουηδική εταιρεία κάλεσε τον Guy Ritchie και του ανέθεσε τη νέα της διαφημιστική καμπάνια ανδρικών εσωρούχων και εκείνος δημιούργησε το ”David Beckham Bodywear”, τηλεοπτικό φιλμ με πρωταγωνιστή το ”Spicy Boy” που για πρώτη φορά σε διαφημιστικό αναλαμβάνει δράση, γίνεται ήρωας και υπό το άγρυπνο βλέμμα του σκηνοθέτη επιδίδεται σε μία καταδίωξη στους δρόμους
του Beverly Hills φορώντας μόνο το μποξεράκι του..! Τα υπόλοιπα στους δέκτες σας από τις 6 Φεβρουαρίου, ημέρα του παγκόσμιου λανσαρίσματος της καμπάνιας.
Ιωάννα Μαυρομάτη