Με το laptop στην πασαρέλα
20 fashion bloggers στο New York Fashion Week.
Το Τumblr είναι μια πολύ δημοφιλής πλατφόρμα microblogging. Ίσως όχι ακόμα τόσο στην Ελλάδα, αλλά στη Δύση έχει τη δόξα του Τwitter. Για την ακρίβεια είναι πιο blog από το twitter. Στο perception map των social media ας πούμε, στέκεται ακριβώς στη μέση αυτών των δύο όρων. Για την ευκολία του στη χρήση μεγάλων εικόνων μαζί με κείμενο, έγινε το προσφιλές εργαλείο για τους fashion blogger, μια γρήγορα ανερχόμενη κάστα στο χώρο της μόδας.
Το Τumblr αποφάσισε πως ήθελε να κάνει ένα επικοινωνιακό trick για το New York Fashion Week. Εντόπισε πως στο “σπίτι” του φιλοξενεί πολύ διάσημα ονόματα από fashion editors, όχι απαραίτητα επαγγελματίες, αλλά και ερασιτέχνες όπως η Jessica Quirk και η Sara Zucker. Σκέφτηκε στρατηγικά και προσέλαβε τον Rich Tong ως fashion director, ο οποίος είναι ένας γκουρού της μόδας στο διαδίκτυο, ιδρυτής της σελίδας Weardrobe που μετά από μια αλληλοδιαδοχή εξαγορών βρίσκεται στα χέρια της Google.
Ο Tong αποφάσισε να στείλει με πληρωμένα έξοδα στο fashionweek πάνω από είκοσι (μαζί με τη Jessica και τη Sara) χρήστες του Tumblr που έχουν ως βασικό θέμα των ιστολογίων τους, τη μόδα. Ο λόγος που επέλεξε είκοσι, είναι καθαρά δημογραφικός, εξήγησε, καθώς οι fashion blogger, εξαιτίας της δημοτικότητάς τους έχουν πλέον την ικανότητα να επηρεάζουν τις τάσεις.
Για του λόγου το αληθές, έχει ιδρυθεί από το 2007 ένα ιδιαίτερα ισχυρό community από ανεξάρτητους fashion bloggers, το iheartfb.com που αποτελεί σημαντική πηγή ενημέρωσης για τη μόδα.
Αν ζηλεύετε την τύχη των είκοσι, απλώς αναλογιστείτε ότι η τύχη βρίσκεται στα πλήκτρα και τα δάκτυλά σας!
Μάνος Βενιέρης