Το εφήμερο του καλοκαιριού
Είναι η δεύτερη χρονιά που ο οίκος Chanel ανοίγει τις «εφήμερες» boutiques του στα καλοκαιρινά θέρετρα ανά τον κόσμο. Όλα ξεκίνησαν όταν ανακοινώθηκε πως ένα υπέροχο κτίριο του 19ου αιώνα στη Place des Lices στο Saint Tropez αναδιαμορφώθηκε σύμφωνα με τις μοντέρνες επιταγές προκειμένου να φιλοξενήσει την Paris-Bombay Spring Summer 2012. Tην είδηση ακολούθησαν, οι «Ephemeral Boutiques» σε Courchevel, Tokyo, και πρόσφατα στο Capri της Ιταλίας με το καταπληκτικό αψιδωτό κτίριο και τις λεμονιές στον κήπο.
Νίνα Πετροπούλου
Εικόνα από τα making- of της διαφημιστικής καμπάνιας Paris -Bombay SS 2012.