Το soundtrack των The Feeling για την καμπάνια του Burberry Body
Ο οίκος Burberry συνεργάστηκε με τη βρετανική μπάντα “The Feeling” για τη δημιουργία του soundtrack Rosé αποκλειστικά για το Burberry Body, την πιο αισθησιακή γυναικεία καμπάνια του οίκου που έχει γίνει για άρωμα μέχρι σήμερα. Πρωταγωνίστρια είναι η Βρετανίδα ηθοποιός Rosie Huntington-Whiteley (φορώντας μία ροζ χρυσή σατέν καμπαρντίνα) και το άρωμα Burberry Body φυσικά, ενώ η τηλεοπτική καμπάνια είναι σκηνοθετημένη από τον Christopher Bailey και γυρισμένη από τον Mario Testino, Tο Rosé κυκλοφόρησε ως single με ένα αποκλειστικό μουσικό video, διαθέσιμο από το iTunes και αποτελεί πρωτοπορία στον κόσμο των πολυτελών brands. Ο οίκος Burberry έχει εξάλλου μακροχρόνια συνεργασία με τη βρετανική μουσική, αναπτύσσοντας, υποστηρίζοντας και καλλιεργώντας Βρετανικά ταλέντα και χρησιμοποιώντας την ενέργεια της μουσικής στις διάφορες δραστηριότητες του.
Όπως δήλωσε ο Christopher Bailey, Burberry Chief Creative Officer: “Η μουσική είναι μία πολύ σημαντική έκφανση του κόσμου Burberry και με το λανσάρισμα του Body θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα συμβολικό soundtrack που να αντιπροσωπεύει τον αισθησιασμό και τη φιλοσοφία του αρώματος. Δουλέψαμε με τους The Feeling, μία μπάντα που από καιρό θαύμαζα, πάνω σε μία ακουστική ηχογράφηση του Rosé στην Abbey Road…”
Οι The Feeling είναι μία μπάντα με πάνω από 2 εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων στη Μεγάλη Βρετανία, βραβευμένη με το Ivor Novello Award για στιχουργούς το 2007 και τα βίντεο τους έχουν περισσότερες από 1 εκατομμύριο επισκέψεις στο YouTube.
Μαρία Σαγάνα