“One-Brand” από την Coca-Cola
Η νέα στρατηγική της Coca-Cola “Οne- Brand” περιλαμβάνει μία σειρά από αλλαγές που αφορούν στη συσκευασία, την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Κάθε κουτάκι και μπουκάλι της Coca-Cola θα έχει τον ίδιο σχεδιασμό και ταυτότητα συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του χαρακτηριστικού Κόκκινου Δίσκου. Το προϊόν επιλογής θα ξεχωρίζει από τα διαφορετικά χρώματα στο πάνω μέρος της συσκευασίας.
Έμφαση δίνεται στα προϊόντα χωρίς θερμίδες, αλλά και στις μικρότερες συσκευασίες, ενώ θα διατεθεί η νέα Coca-Cola Zero με γεύση που προσεγγίζει ακόμη περισσότερο την υπέροχη γεύση της αυθεντικής Coca-Cola, αλλά χωρίς ζάχαρη. Η Coca-Cola είναι μία και μοναδική, αλλά προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής προϊόντων με ή χωρίς θερμίδες. Το συμπέρασμα είναι ένα: πίσω από τα μεγάλα προϊόντα, οι μεγάλες ιδέες είναι εκείνες που τα οδηγούν στην κορυφή και αποδεικνύουν την υπεροχή τους.