Back to Cinecittà με τη Chopard στις Κάννες
Με την ευκαιρία του 67ου Φεστιβάλ των Καννών, η Chopard ξαναζωντανεύει τη μαγεία των θρυλικών ιταλικών στούντιο της Cinecittà με μια εκπληκτική έκθεση φωτογραφίας από τα παρασκήνια των ρωμαϊκών στούντιο. Επίσης, παρουσιάζει τη νέα συλλογή Υψηλής Κοσμηματοποιίας Red Carpet, εμπνευσμένη από το απαράβλητο glamour που είχαν οι ντίβες της εποχής, καθώς επίσης και το νέο Χρυσό Φοίνικα.
Η Chopard αποκαλύπτει τα παρασκήνια της «βιομηχανίας των ονείρων», όπως χαρακτηριζόταν η Cinecittà, μέσω μιας έκθεσης φωτογραφίας με τίτλο «Backstage στην Cinecittà». Κλεμμένες στιγμές ή πορτραίτα στημένα, εκτός πλατώ ή στη διάρκεια των γυρισμάτων, οι εικόνες που επιλέχθηκαν διεισδύουν στους ιδιαίτερους χώρους των ρωμαϊκών στούντιο την εποχή της παντοδυναμίας τους, στις δεκαετίες του πενήντα και του εξήντα. Αυτή η γκαλερί των αναμνήσεων που αποκαλύπτει όλη την ελαφρότητα και τη δημιουργικότητα της εποχής εκείνης, την κομψότητα και την ανυπέρβλητη γοητεία των σταρ της, θα βρίσκεται στο Chopard Lounge καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ. Αριστουργήματα όπως οι ταινίες La Dolce Vita, Ben Hur, Πόλεμος και Ειρήνη, Κλεοπάτρα ή ο Γατόπαρδος γύρω από σταρ όπως ο Μαρτσέλλο Μαστρογιάννι, η Ανίτα Εκμπεργκ, ο Αλαίν Ντελόν, η Σοφία Λώρεν, ο Τσάρλτον Ηστον, Ωντρεϋ Χέπμπορν. Γυαλιά ηλίου, Vespa, παπαράτσι, απόλυτη κομψότητα, υπερβολικός αισθησιασμός, χαρά και δημιουργία… Τα περίπου εικοσιοκτώ κλισέ της έκθεσης «Backstage» ενσαρκώνουν την πεμπτουσία της χρυσής εποχής της Cinecittà.
Με τη φετινή Red Carpet Collection θα αποκαλυφθούν 67 δημιουργίες εμπνευσμένες από τα χαρίσματα και την ηδονική ομορφιά των ηθοποιών της Cinecittà. Βασικό κομμάτι του 2014 είναι το σετ «Riviera», που αποτελείται από ένα κολιέ και ένα ζευγάρι ασορτί σκουλαρίκια και τιμάει το διαμάντι στις πιο αρμονικές μορφές του. Χάρμα οφθαλμών, χάρμα των αισθήσεων, αυτό το εντυπωσιακό σετ, εκφράζει συγχρόνως απόλαυση και αποπλάνηση.
Σύμβολο του Φεστιβάλ, ο Χρυσός Φοίνικας -που κατασκευάζεται με το χέρι από τους τεχνίτες της Chopard- παίρνει μια ειδική λάμψη, αφού για πρώτη φορά κατασκευάζεται με χρυσό πού έχει την πιστοποίηση “Fairmined”, δηλαδή με έναν χρυσό που εξορύσσεται με αυστηρό σεβασμό των κανόνων οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής ανάπτυξης. Αυτή η νέα δημιουργία είναι στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε η Chopard στη διάρκεια του 66ου Φεστιβάλ των Καννών και έχει σαν στόχο να προωθήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη στον τομέα της πολυτέλειας.
Με μεγαλοπρεπή θέα πάνω στην Croisette, ο τελευταίος όροφος του Ξενοδοχείου Martinez θα φιλοξενήσει φέτος για μια ακόμη χρονιά το Chopard Rooftop σε όλη την διάρκεια του Φεστιβάλ και θα αποτελέσει φυσικά και φέτος το επίκεντρο. Χάρη στους συνεργάτης της Chopard οι εκλεκτοί καλεσμένοι θα μπορούν από νωρίς να απολαύσουν ένα καφέ Nespresso ή ένα ρόφημα Nestlé Waters, ένα ποτήρι σαμπάνια Boizel ή ένα κοκτέιλ Grey Goose ή να απολαύσουν μια περιποίηση L.Raphaël και μακιγιάζ από την MAC.