«Νιώσε την καρδιά σου» από την Coca-Cola light και την BSB
Η Coca-Cola light, υποστηρικτής του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου», και η κορυφαία εταιρία μόδας BSB, παρουσίασαν το αξεσουάρ-σύμβολο του προγράμματος. Ένα μοντέρνο μαντήλι σε κόκκινες, λευκές και γκρι αποχρώσεις εμπνευσμένο από τα μηνύματα της καμπάνιας «Νιώσε την καρδιά σου», που μπορεί να φορεθεί με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τη διάθεση. Το fashion item που σχεδιάστηκε από τη δημιουργική ομάδα της BSB έπειτα από πρόσκληση της Coca-Cola light, ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας και αναμένεται να γίνει το αγαπημένο αξεσουάρ των Ελληνίδων. Βρίσκεται στα ράφια επιλεγμένων καταστημάτων του δικτύου της BSB, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν για την ενίσχυση της πρωτοβουλίας της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ), για την ενημέρωση των Ελληνίδων γύρω από τις καρδιαγγειακές παθήσεις.
Σκοπός του «Νιώσε την καρδιά σου» είναι να αφυπνίσει τις Ελληνίδες γύρω από το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων, που αποτελεί τη νούμερο ένα αιτία θνησιμότητας για το γυναικείο πληθυσμό στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, καθώς και να ενημερώσει για τους παράγοντες κινδύνου και τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης.