Ο Tommy Hilfiger στο Pitti Immagine Uomo
Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp., φιλοξένησε μια αποκλειστική παρουσίαση κατά τη διάρκεια του Pitti Immagine Uomo για να παρουσιάσει τη Hilfiger Edition συλλογή. Ο Tommy Hilfiger και η Dee Hilfiger υποδέχτηκαν τους καλεσμένους τους, συμπεριλαμβανομένων των Lucky Blue Smith, Rafferty Law, Gabriel Kane Lewis, Presley Gerber, Julian Ocleppo, Johannes Huebl και Jim Chapman στο ιστορικό Palazzo Corsini στην καρδιά της Φλωρεντίας.
“Είμαι πολύ υπερήφανος που παρουσιάζω την ανδρική μου συλλογή στο Pitti Immagine Uomo,” δήλωσε ο Tommy Hilfiger. “Από τότε που έγινε το πρώτο λανσάρισμα του brand το 1985, τα ανδρικά ενδύματα αποτέλεσαν κύριο μέρος του brand Tommy Hilfiger. Τώρα, είναι η στιγμή της ανδρικής μόδας, και είναι σπουδαίο να βρίσκομαι εδώ στο Pitti – μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες στον κόσμο για τους σχεδιαστές ανδρικών ενδυμάτων -, για να γιορτάσω την ανάπτυξη και τα επιτεύγματα της ανδρικής μόδας”.
Η Hilfiger Edition αποδίδει φόρο τιμής στη ανδρική κληρονομιά του Tommy Hilfiger, με τα διαχρονικά κλασικά να ξαναγεννιούνται στο σήμερα. Η επιλογή των looks αποτελείται από τα βασικά ανδρικά ενδύματα, αλλά και νέες σιλουέτες να εκτελούνται σε premium υφάσματα και luxe λεπτομέρειες. Το look προσεγγίζει το στυλ με μια σύγχρονη αυτοπεποίθηση και χαλαρή -υψηλή και σοφιστικέ- αισθητική με την νεανική πινελιά του Hilfiger.
Επιπλέον, ο Tommy Hilfiger γιόρτασε τα καλύτερα της ανδρικής σειράς από το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο Tommy Hilfiger Fall 2017 στην 91η έκδοση του Pitti Immagine Uomo από τις 10 έως τις 13 Ιανουαρίου 2017. Το υψηλού επιπέδου setup στη Fortezza da Basso συνδυάζει καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις και παρουσιάσεις μανεκέν με ψηφιακές οθόνες που γιορτάζουν το νεανικό πνεύμα και τη σύγχρονη καινοτομία στη καρδιά των συλλογών Fall 2017 του brand. Ο χώρος περιλαμβάνει μια επιμελημένη επιλογή της συλλογής Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored και της συλλογής Tommy Hilfiger sportswear για πρώτη φορά σε έναν ενιαίο χώρο.
Οι καλεσμένοι καλούνται να περιηγηθούν στα ανδρικά σχέδια της Fall 2017 συλλογής μέσα από μια ποικιλία μοναδικών ψηφιακών μέσων, συμπεριλαμβανομένων retail shopping οθονών αφής, διακοσμητικά στοιχεία, καθώς και το Digital Showroom του brand. Το Digital Showroom επαναπροσδιορίζει την εμπειρία της χοντρικής πώλησης προσφέροντας στους λιανεμπόρους μια πιο ελκυστική και άκρως εξατομικευμένη προσέγγιση που μειώνει σημαντικά την παγκόσμια επένδυση σε δείγματα. Το διαδραστικό αυτό σύστημα συνδυάζει πληροφορίες για τις συλλογές, εργαλεία πωλήσεων και περιεχόμενο για το brand σε μια πλατφόρμα.