adicolor: ένα activation γεμάτο χρώμα
Τα adidas Originals αναβιώνουν την εμβληματική συλλογή adicolor και η Αθήνα το γιορτάζει μέσα από ένα ανατρεπτικό activation!
To απόλυτο σύμβολο της sports και streetwear κουλτούρας, adicolor της adidas Originals -η iconic συλλογή του brand που έκανε την εμφάνισή της τη δεκαετία του ’70- παίρνει και πάλι ζωή το 2018 και επαναπροσδιορίζει το χρώμα στη νέα γενιά με την αυτοπεποίθηση του αυτοσαρκασμού.
Συνδυάζοντας δημιουργικά τα χρώματα του χθες, τέσσερις χαρακτηριστικές αποχρώσεις – σήμα κατατεθέν της adidas – επιλέχθηκαν προσεκτικά ως πηγές έμπνευσης τόσο για την ανδρική όσο και τη γυναικεία συλλογή. Οι βασικές αποχρώσεις, που πλέον αναφέρονται ως Bluebird, Fairway Green, Scarlett Red και Sun Yellow, παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 1983, όταν τα χαρακτηριστικά λευκά sneakers της σειράς adicolor λανσαρίστηκαν δίπλα σε μια σειρά από μαρκαδόρους φέρνοντας το χρώμα στο προσκήνιο. Στη συνέχεια επανεμφανίστηκαν το 2006 με τη συλλογή Color Series και με τη συνεργασία της adidas με κορυφαίους καλλιτέχνες και creatives του κόσμου, οι οποίοι δημιούργησαν μοναδικά κομμάτια, γύρω από ένα συγκεκριμένο χρώμα. Αντλώντας έμπνευση από τις συγκεκριμένες σειρές, η νέα συλλογή adicolor παίζει με τις μοναδικές αυτές αποχρώσεις επαναπροσδιορίζοντας τις χρωματικές παλέτες του σήμερα.
Ο Πάνος Βλάχος, ο Steve Provis, η Πέννυ Μπαλτατζή και η ‘Αννα Παπαθανασίου φωτογραφήθηκαν για την ελληνική καμπάνια, προ(σ)καλώντας το ελληνικό κοινό – και τους περαστικούς! – να γίνουν μέρος της adicolor φιλοσοφίας.
Υπό την ιδιαίτερη ματιά και καθοδήγηση του φωτογράφου Πάνου Γεωργίου, οι τέσσερις cool προσωπικότητες που εκπροσωπούν μία γενιά με χιούμορ, δημιουργικότητα και αισθητική – βυθίστηκαν στους ανεξίτηλους μονοχρωματικούς κόσμους, στους οποίους κυριαρχούν επιλογές της συλλογής, χαρακτήρες, περιγραφές και αντικείμενα. Μαζί δημιουργούν έναν fun τόνο που δίνει έμφαση σε μια αυθεντική προσέγγιση, τιμώντας το χρώμα, άλλες φορές με οικείο και άλλες φορές με απροσδόκητο τρόπο.