Εντυπωσιακές επιδείξεις μόδας, συγκλονιστικά concepts & λάμψη στη δεύτερη μέρα της Athens Fashion Week
Εντυπωσιακά fashion shows, στιλ, λάμψη και μοναδικά highlights είχε η 2 η μέρα της Athens Fashion Week! Το Πάρκο του Ελληνικού «έβαλε τα καλά του» και υποδέχτηκε τις μοναδικές δημιουργίες καταξιωμένων Ελλήνων σχεδιαστών και πλήθος προσκεκλημένων που τίμησαν με την παρουσία τους τη διοργάνωση.
H δεύτερη μέρα του 32 nd Athens Fashion Week ξεκίνησε με τις δημιουργίες του Vassilis Zoulias και με τη Maison Zoulias prêt-à-porter συλλογή με όνομα «Garden Euphoria», A/W ’23-’24 ενώ τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos στόλισαν με μοναδικό τρόπο για μια ακόμα φορά τις δημιουργίες του.
Η επίδειξη μόδας έλαβε μέρος σε ένα ξεχωριστό σημείο μέσα στο πάρκο του Ελληνικού, The Hellinikon Experience Park στο εμβληματικό Hangar A – νεότερο διατηρητέο μνημείο της Πολιτικής Αεροπορίας . Η νέα συλλογή του Vassilis Zoulias ακροβατεί ανάμεσα στη γοητεία μιας άλλης εποχής και τη σύγχρονη εικόνα μιας γυναίκας που σίγουρα θέλει να είναι διαφορετική. Twin sets με pencil και φαρδιές φούστες με μεγάλά εξπρεσιονιστικά λουλούδια που δικαιολογούν και τον τίτλο της συλλογής. Φορέματα για το γραφείο και την ημέρα, από κρεπ και ζορζέτα ενώ για το βραδύ κυριαρχούν cocktail φορέματα. Τα κοσμήματα του Pericles Kondylatos από κρύσταλλα δίνουν μια glam διάσταση στην collection. Στο show περπάτησαν αγαπημένες φίλες του σχεδιαστή: Βίκυ Κουλιανού, Έβελυν Καζαντζόγλου, Ραμόνα Βλαντή, Χριστίνα Κοντοβά, Γαία Μερκούρη, Νάσια Μάτσα και η Χριστίνα Κοντοβά.
Στη συνέχεια ακολούθησε η Daphne Valente με τη συλλογή Flora Graeca εμπνευσμένη από το ομώνυμο βιβλίο Βοτανικής τονίζει την αναγκαιότητα σεβασμού προς τη φύση, πριν να είναι πολύ αργά. Η σχεδιάστρια προτείνει στις γυναίκες να προβάλουν την τρυφερή τους πλευρά, φορώντας πλισέ, γλυπτά ρούχα σε αρχαιοελληνικές φόρμες που θυμίζουν φυτά και λουλούδια της πατρίδας μας. Σε μια παλέτα λουλουδένιων χρωμάτων η Δάφνη πλάθει με αγάπη πάνω στο γυναικείο σώμα τα πλισέ υφάσματα, προσθέτοντας στοιχεία γλυπτικής και δημιουργεί μοναδικές φόρμες που κλέβουν την παράσταση με τη λιτή κομψότητα τους. Το fashion show άνοιξε η Όλγα Κοτλιδά η οποία με το στυλ της έχει αφήσει το δικό της στίγμα στο «My style Rocks» ενώ highlight του show ήταν τo ξεχωριστό catwalk της Ίριδας Παπουτσή η οποία εντυπωσίασε με τις μπαλετικές φιγούρες της.
Η δεύτερη μέρα της Εβδομάδας μόδας θα κλείσει το brand Parthenis και τη συλλογή Winterlude, A/W 23-24. Winterlude- ένα διάλειμμα περισυλλογής κι επαναπροσδιορισμού όπου τα basics ξαναγράφονται και η λιτή αισθητική του normcore επανασυστήνεται. Αυτός ο χειμώνας ανοίγει τον δρόμο για τη σιγουριά των άνετων ρούχων που δεν καλύπτουν το σώμα αλλά το αναδεικνύουν, μέσα από πλούσιες γραμμές, χωρίς τίποτα περιττό. Αυτά ακριβώς που αποτελούν τα άμεσα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά του οίκου Parthenis, τα δομικά στοιχεία ενός κώδικα που μέσα στα χρόνια εξελίσσεται, ωριμάζει και επανέρχεται κάθε σεζόν με μία ανανεωμένη οπτική.
Την εκδήλωση κάλυψαν πολλά από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και μέσα ενημέρωσης από το εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα, από τη Σερβία Harper’s Bazaar, από τη Γαλλία το fashionnetwork.com, από την Αμερική το δημοφιλές site fashionweekonline.com και το Conte Nast Traveller.
Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους τη δεύτερη ημέρα της AFW: Όλγα Κεφαλογιάννη, Κατερίνα Γκαγκάκη, Μάκης Τσέλιος, Κωνσταντίνος Κούκας, Νατάσσα Καλογρίδη, Ναταλία Δραγούμη, Χριστίνα Πολίτη, Τζίνα Αλιμόνου, Άγγελος Μπράτης, Ηλίας Μιχαλόλιας, Ντίνος Μαυρόπουλος, Αλεξάνδρα Σταθοκωστοπούλου, Μαίρη Φιξ, Ηρώ, Μαριάνθη Καλατζάκη, Μάγδα Τσέγκου, Σίσσυ Φειδά, Κατερίνα Τερζοπούλου, Λένα Παπαχριστοφίλου, Μαρία Καλλιμασιά κ.ά.
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στα Xclusive Elements: Brag Fashion, Show Room Moonbelli.
Η 32 η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει τo “ Sustainable Fashion” ή αλλιώς τη «βιώσιμη μόδα». Σήμερα έχει αποδειχθεί ότι η βιωσιμότητα στη μόδα δεν είναι απλά μία τάση της εποχής αλλά φιλοσοφία και στάση ζωής, έτσι λοιπόν συμμετέχουν σχεδιαστές μόδας που χρησιμοποιούν για τις δημιουργίες τους οικολογικά-ανακυκλώσιμα υλικά.
Εκτός από την προώθηση της εξωστρέφειας της Ελληνικής μόδας, βασικός πυλώνας της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι πάντα η ουσιαστική υποστήριξη κάποιου σημαντικού σκοπού, αξιοποιώντας όλες τις πλατφόρμες και τα κανάλια επικοινωνίας της διοργάνωσης. Αυτή την σεζόν, η εβδομάδα μόδας της Αθήνας θέτει ως στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την προώθηση της βιώσιμης μόδας. Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας θα στηρίξει το σημαντικό έργο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού, περιβαλλοντικού και ανθρωπιστικού οργανισμού we4all όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για αναδάσωση και δενδροφύτευση σε πληγείσες περιοχές της Ελλάδας, ενώ όλες τις ημέρες της διοργάνωσης θα υπάρχει installation δέντρων και λουλουδιών με την επιμέλεια της we4all.
Χορηγοί της 32 ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
To The Ellinikon, μέσα στο οποίο βρίσκεται το The Ellinikon Experience Park, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη και ένας ταχύτατα αναπτυσσόμενος προορισμός που θα αλλάξει τον αστικό χάρτη της Αθήνας.
New Designers Awards by Moutai, Χορηγός μετονομασίας των Βραβείων των Νέων Σχεδιαστών, αυτή τη σεζόν είναι το Guizhou Moutai. Ο επίσημος αντιπρόσωπος του Guizhou Moutai στην Ελλάδα έχει ως στόχο να μεταδώσει την «αισθητική φιλοσοφία» της κουλτούρας του premium λικέρ στους Έλληνες καταναλωτές, να στηρίξει την ελληνική μόδα και το επιχειρηματικό πνεύμα των νέων Ελλήνων σχεδιαστών. Κατά τη διάρκεια της απονομής ο χορηγός θα πραγματοποιήσει μία εκδήλωση γευσιγνωσίας «Sharing Moutai, Sharing Beauty» την οποία θα συνοδεύσουν εδέσματα από γνωστούς σεφ.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.
Επίσης, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας (ΒΕΑ), που στηρίζει σταθερά τους νέους επιχειρηματίες του κλάδου της ένδυσης, αλλά και τους νέους σχεδιαστές/δημιουργούς, θα προσφέρει για δεύτερη συνεχή χρονιά, βραβείο στον πρώτο νικητή. Το «Best New Designer» βραβείο, αντιστοιχεί σε χρηματικό έπαθλο, ως δείγμα ευγενικής συμβολής του Επιμελητηρίου, στην ανάπτυξη και προβολή της νεανικής επιχειρηματικότητας της χώρας και στην επιβράβευση της δημιουργικότητας των νέων, ταλαντούχων δημιουργών.
Επιπλέον, η ΔΕΠΑ και το FISIKON (το οικολογικό και οικονομικό καύσιμό στην κίνηση των οχημάτων) υποστηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και τη ενίσχυση της εξωστρέφεια, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας. Στόχος είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων αλλά και των creative industries.
Το Λουξ Tea το παγωμένο Τσάι χωρίς συντηρητικά, χωρίς ζάχαρη και το μόνο με 100% φυσικά γλυκαντικά δροσίζει το Athens Fashion Week. Η συνεργασία με τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρία αναψυκτικών με τα ποιο γευστικά, ποιοτικά & αυθεντικά αναψυκτικά αλλάζει τη μόδα στην απόλαυση. Το Λουξ Τea είναι η νέα σειρά παγωμένο τσάι που φέρνει όλη την απόλαυση του ελληνικού καλοκαιριού στην πιο δροσιστική γουλιά! Η ΛΟΥΞ θα δώσει την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να απολαύσουν το απόλυτο τσάι του Καλοκαιριού.
Η Σπανός Α.Ε. έρχεται στην Εβδομάδα Μόδας με το νέο, 100% ηλεκτρικό XEV YOYO, που θα δώσει χρώμα στις καθημερινές σας μετακινήσεις. Ο εκπληκτικός σχεδιασμός σε συνδυασμό με τον οικολογικό χαρακτήρα και τις μικρές του διαστάσεις, μετατρέπουν την οδήγηση του YOYO σε πραγματική απόλαυση μέσα στην πόλη! Το ΥΟΥΟ θα είναι μαζί μας όλες τις μέρες της εκδήλωσης κι οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να γνωρίσουν από κοντά το νέο talk of the town.
Επίσημος συνεργάτης της διοργάνωσης είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage κι ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων ενώ το Κομμωτήριο Georgia Bafa και Misel Group Hairdressing class περιποιήθηκε τα χτενίσματα των μοντέλων.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Tο πρακτορείο μοντέλων Ηappy People Μodels, το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία Minoa Water κι η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Athens Fashion Week: Όσα είδαμε την πρώτη μέρα της 32ης Εβδομάδας Μόδας στο The Ellinikon Experience Park
Photos credit: studiopanoulis