No fish no nothing
Νo Fish No Nothing είναι το μότο της capsule collection Κenzo. Σε συνεργασία με το Blue Marine Foundation που μάχεται απέναντι στην υπεραλίευση, o ιαπωνικός οίκος εγκατέστησε μία διαφορετική pop-up boutique στο Παρίσι με digital χαρακτήρα. Το κοινό που θα επισκεφθεί την pop-up boutique θα συνδέεται με το online shop του οίκου και θα μπορεί να αγοράσει τα αγαπημένα του κομμάτια από την συλλεκτική αυτή συλλογή. Μόλις η αγορά πραγματοποιείται ένα ψαράκι θα προστίθεται στο γιγαντιαίο digital ενυδρείο που υπάρχει εκεί και έτσι το κοινό ενημερώνεται για τα είδη ψαριού που εξαφανίζονται κάθε μέρα από τις θάλασσες μας.
Pop-up boutique: έως τις 27 Μαρτίου, 11 rue Debeylleme στο Παρίσι
Ιωάννα Μαυρομάτη