Stella McCartney & Google στη μάχη για την προστασία του περιβάλλοντος
Όλο και πιο συχνά βλέπουμε στοιχεία που αποδεικνυουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βιομηχανίας της μόδας και η πίεση στις εταιρείες να αλλάξουν τις διαδικασίες παραγωγής τους να αυξάνεται διαρκώς.
Έτσι, στο «παιχνίδι» μπαίνουν πια η Google και η Stella McCartney με σκοπό να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση πάνω στο ζήτημα. Το πρώτο βήμα του σχεδίου είναι η συλλογή δεδομένων σχετικά με την παραγωγή της βισκόζης και του βαμβακιού, πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται ευρέως στη βιομηχανία. Στη συνέχεια η Stella McCartney και το το eco-luxury brand της θα δημιουργήσει εικόνες με βάση τα δεδομένα που θα έχουν στη διάθεσή τους ώστε να προωθηθούν σε άλλες εταιρείες για να αναλάβουν κι εκείνες δράση.