Εθνικά βραβεία εξυπηρέτησης πελατών 2011
Σε μία ξεχωριστή βραδιά πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011, στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών, η δεύτερη τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, και με την αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών, βραβεύθηκαν σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένοι επαγγελματίες από διαφόρους κλάδους για εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.
Η παρουσιάστρια της φετινής τελετής απονομής κυρία Ράνια Θρασκιά, υποδέχθηκε σημαντικές παρουσίες του επιχειρηματικού κόσμου στο κατάμεστο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών, δίνοντας το δικό της, ξεχωριστό τόνο στη βραδιά. Στη φετινή διοργάνωση, υποβλήθηκαν περισσότερες από 150 υποψηφιότητες σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών.
Αμέσως μετά το τέλος της απονομής των βραβείων διοργανώθηκε cocktail στον προαύλιο χώρο του Θεάτρου και οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν ποτά που προσέφερε η εταιρεία Diageo, καθώς και αναψυκτικά με την ευγενική παροχή της Coca Cola 3E.
Μέγας χορηγός του θεσμού ήταν η COSMOTE. Χορηγοί του θεσμού ήταν η Vodafone, η Marfin Egnatia Bank και η hellas online, ενώ τη διοργάνωση ενίσχυσαν οι μόνιμοι υποστηρικτές του ΕΙΕΠ, GENIKI Bank και Infoassist. Χορηγός επικοινωνίας ήταν η Boussias Communications και υποστηρικτές ήταν το Johnnie Walker Black Label και οι Ταχυμεταφορές ΙΑΜ, ενώ το βραβείο που παρέλαβαν οι νικητές φιλοτέχνησε για ακόμα μια χρονιά η Μιχαέλα Θεοδωρακάκου.