Good Girl
Στην πρώτη μεγάλη εκδήλωση της σεζόν, ο Όμιλος Σαράντη παρουσίασε το βράδυ της Πέμπτης 15 Σεπτεμβρίου το Good Girl, το νέο γυναικείο άρωμα του διάσημου οίκου μόδας και αρωμάτων Carolina Herrera, που από τις αρχές του έτους ανήκει επισήμως στο χαρτοφυλάκιό του. Πλήθος επωνύμων, εκπρόσωποι των Μέσων, digital influencers και επιλεγμένοι συνεργάτες έδωσαν το παρών σε ένα μοναδικό black tie event στο Grand Ballroom του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία, για να γνωρίσουν κατά αποκλειστικότητα το νέο άρωμα που θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά από τον κορυφαίο όμιλο καλλυντικών τις αμέσως επόμενες ημέρες και αναμένεται να γίνει best seller όπως και στο εξωτερικό. Οικοδεσπότης της βραδιάς ήταν ο κ. Κυριάκος Σαράντης, Αντιπρόεδρος του Ομίλου Σαράντη, ενώ κατά την παρουσίαση που έγινε από τις κυρίες Κατερίνα Γιαννακοπούλου, Διευθύντρια Επιλεκτικής Αρωμάτων Ομίλου Σαράντη, και Ανδρομάχη Καρελά, Senior Brand Manager, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν σε πρώτη προβολή την υψηλής αισθητικής καμπάνια -και backstage υλικό- που γυρίστηκε στη Νέα Υόρκη με επίσημο soundtrack τη θρυλική επιτυχία “Baby Did a Bad Bad Thing” του Chris Isaak και πρωταγωνίστρια το super model Karlie Kloss, απαθανατισμένη από το διεθνούς φήμης φωτογράφο Mario Testino. Στο τέλος της παρουσίασης, η guest of honor Δούκισσα Νομικού εμφανίστηκε στο ballroom και σε ένα ρόλο έκπληξη, με σύνθημα το #GoodToBeBad, προ(σ)κάλεσε τους παρευρισκόμενους να αρωματιστούν με το νέο άρωμα του οίκου που απευθύνεται στην αισθησιακή, γεμάτη αυτοπεποίθηση, θηλυκή και δυναμική γυναίκα. Τόσο το πρωτότυπο μπουκάλι, μια πανύψηλη γόβα στιλέτο σε midnight blue χρώμα με χρυσό τακούνι, όσο και το άρωμα αποτελούμενο από νότες γιασεμιού με κόκκους αρωματικού κακάο και μεθυστικού Tonka, ενθουσίασαν το κοινό, ενώ τα social media πήραν φωτιά από τις φωτογραφίες που δεν σταμάτησαν να ανεβάζουν «καλά» και «κακά» κορίτσια!