Η πολυτέλεια σε καιρούς κρίσης αποκτά μεγαλύτερη σημασία γιατί βγαίνει από τα όρια του υποκειμενικού και αποκτά το νόημα που της πρέπει. Δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν οίκο που να επενδύει καλύτερα σε αυτό, από την Louis Vuitton που χαρίζει και στις πιο sport εμφανίσεις μας την αίσθηση της εκλεκτικής πολυτέλειας.
Σχετικές αναρτήσεις
A neo-retro experience – Η βόλτα με «σκάφος» γίνεται μια απρόσμενη εμπειρία για λίγους
Dioriviera: Ο προορισμός ομορφιάς του Dior στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
Η συλλογή Καντράν Superocean της Breitling στα χρώματα ουράνιου τόξου κάνει το ντεμπούτο της
Julia Roberts – Η αιώνια Pretty Woman στη νέα καμπάνια της Chopard
Η Swarovski αποκαλύπτει το νέο εκθαμβωτικό κατάστημα-ναυαρχίδα στην 5th Avenue της Νέας Υόρκης
Cycladic Shop – Η «Πύλη της Ευημερίας» και η «Ασπίδα» τα γούρια του Μουσείου για το 2024